Davet verilen villanın bahçesine yaklaşırken frenledi Ada. Aşırı kalabalık bir yerdi.
Çınar: Hayatın boyunca hep spor araba kullanmayı mı hayal ettin
Ada: EVEĞT
Çınar: İyi
Villanın önüne gelince Ada'nın ve Çınar'ın kapısı açıldı. Yan yana geldiklerinde Çınar kolunu Ada'ya uzattı ve Ada da koluna girdi.
İçeri girdiklerinde yüksek tavanlı bir villayla karşılaştıklar. Avize normal bir oda genişliğindeydi resmen.
Milletle teker teker selamlaştılar. Ada isimlerini bilmediği için sadece sırıtıp kafa sallıyordu.
Çınar: Kemal Açık şurada oturuyor. Çaktırmadan bak. Bize bakıyor görüyor musun?
Ada: He gördüm balım. E diğerleri kim tanıtmayacak mısın bana?
Çınar yürümeyi bırakıp Ada'ya döndü.
Çınar: Birkaç saat içerisinde öleceksin güzelim neyden bahsediyorsun?
Ada'nın dudağına birkaç saniyelik bir öpücük bıraktı.
Çınar: Ben çıkıyorum şimdi. İşini yap
Çınar çıkarken Ada onun arkasından çıkmasını bekledi. Villadan çıktıktan birkaç saniye sonra Kemal'in oturduğu masaya doğru ilerledi.
Ada: Selam
Kemal: Selam
Ada: İçeri girdiğimden beri bakıyorum gözlerini bizim üstümüzden alamıyorsun. Kıskandın mı hayatım
Kemal: Başka işim yok
Ada: Başka işin olsaydı burda ne işin olurdu dimi
Ada, Kemal'e daha da yakınlaşmaya başladı.
Kemal: Hayırdır güzelim az önce Çınar'la öpüşüyordunuz. Bu kadar çabuk mu sıkıldın
Ada: Hayatın boyunca bir adama sadık olmak enayiliktir bebeğim.
Tövbe dedi içinden Ada hemen. Hayatı boyunca bir adama sadık olmayacaksa neden yaşıyorlardı ki
Kemal: Hmm...
Böyle konuşa konuşa yarım saat ilerledi. Kemal iyice yavşamaya başlamıştı. Ada, Kemal ile iyice sarmaş dolaş olmuş tam sikilecek pozisyondaydı.
Artık Çınar'ın buraya gelmesi gerekiyordu yoksa gerçekten bu adam onu sikecekti burada.
Birden gürültüyle villanın kapısı açıldı. Kemal korkuyla oraya bakınca anladı artık planın en heyecanlı yerine geldiklerini.
Çınar: LAAAAAĞN
Ada: Ya Allah bismillah
Ve silah sesleri patlamaya başladı. Ada'nın hemen dibindeki adam kanlar icinde yere yığıldı.
Ada adama sırıtarak bakarken birden kolundan tutulup bir masanın arkasına çekildi.
Çınar: Napıyorsun aptal ölme sakın. Seni ben öldüreceğim.
Çınar'a baktığında kolunun kınadığını gördü.
Ada: Aptal hemen vuruldun mu? Ne kadar beceriksizsin ya. Bana da bir silah ver bakim aslanım
Az oyun aynayalım dimi diye geçirdi içinden Ada
Birden ayağa kalktı ve hemen oturdu. Elini kaldırıp indirdi. Ayağını uzatıp geri çekti. En son elini tekrar uzatınca adamlar parmağının kenarını anca sıyırabilmişlerdi.
Çınar: Sen aptalsın
Ada: Bunlar çok beceriksiz ya bir şeyi vuramıyorlar. Ben hiç sıkmiyim bunlara. Zevki kaçar siz oynayın birlikte.
Çınar sabır çekip adamlara sıkmaya devam ettim o da vuramiyordu ki Ada'ya göre. O şimdiye tek başına heosini almıştı.
Ada: Beceriksizler
O an Çınar'ın arkasında bir adamın ona sıkmak üzere olduğunu gördü.
Ada: Selam canım. Ne yapmaya çalışıyorsun?
Der demez adamın alnından vurmuştu. Çınar arkasını döndüğünde Ada'nın adamı tam 12'den vurduğunu görünce şaşırdı. Bu kadını mı öldürecekti o. O onu öldürürdü ulan.
Çınar: Eyvallah
Ada: Ne demek bir tanem. Ama artık sıkıldım hızlıca bitirelim şu işi
Ada birden ayağa kalkıp bu salakların iki saattir yapamadığı şeyi 5 dakikada halletti.
Çınar şok olmuş bir şekilde Ada'ya bakıyordu. Bu kız babaannesi için mi bunları yapıyor yani. Sikseler bile inanmayın.
Ada sırıtarak Çınar' baktı.
Ada: Ortalık temizlendi prenses. Çık bakalım kulenden.
Çınar ile birlikte ayrıldılar villadan. Bir de polis işi vardı tabi. Onlara yakalansalardı iş yaş olurdu.
Eve geçtiklerinde Çınar zar zor konuştu.
Çınar: Kimsin sen?
Ada: Birkaç saat içinde öleceğim güzelim neyden bahsediyorsun?
Çınar: Tamam öyleyse geç garaja vaktin doldu
Ada: Okey bebiş
Birlikte garaja geçtiler. Neden arabayla geçmediler o zenginlik meselesi ama...
Ada: Hadi vur beni
Çınar hiç düşünmeden silahı çıkardı ve 3 el ateş etti Ada'ya doğru.
Ada eğlence olsun diye kursunlardan kolaylıkla kaçmıştı. Ne beceriksiz adamlar ya bunu mu mafya diye ülkeye salmışlar gerçekten
Çınar, Ada'nın hala ayakta olduğunu görünce 2. bir şoka girdi yavrucağız.
Ada: Ben bu kadar kolay ölemezdim dimi hayatım.
Çınar bu sefer gözlerini kapatıp tekrar ateş etti. Gözlerini açtığında Ada'yı yerde yatarken buldu.
Kurşun kalbinin tam altına isabet etmişti.
Ada bu kadar kolay ölmüştü işte