Çınar, Ada'nın bu sözüyle hiç beklemeden direk yapışmıştı dudağına. Yaklaşık 5 dakika sonra ateşi söndürdüler.
Nefes nefese konuştular.
Ada: Beni öldürmeyecek misin?
Çınar: Yoo öldüreceğim
Ada: Niye öptün o zaman?
Çınar: Veda öpücüğü
Ada: Siktir git lan. Bu arada dudağın güzelmiş ha artık rahatlıkla ölebilir canım
Göz kırptı Çınar'a.
Çınar: Hayırdır kaç kişiyle öpüştün de bu kadar profesyonelsin
Ada: İlk sendin güzelim tasa etme
Çınar: Sikseler inanmam
Ada: Şşşt öyle deme ama vaktimiz az şimdi olmaz... Watpad okuyorum olum ben daha iyi nerde deneyimleyebilirdim.
Çınar: Heeeee
Ada: Dudaklarım o kadar etkilemiş ki seni herhalde hıyar ağalığından hıyar çiçeğine dönüşmüşsün balım.
Çınar hızla gözlerini Ada'nın suratından çekti ve yataktan kalktı. Boğazını temizleyip konuştu.
Çınar: Kes sesini hadi tatava yapma git hazırlan vaktimiz az senin yüzünden geç kalamayız.
Tam Çınar odadan çıkacakken Ada arkasından konuştu.
Ada: Ama canımın dudaklara yansıyan tarafı ben ne giyeceğim orda
Çınar bunu Ada uyurken uyuyamadigi saatlerde zar zor aklına getirmiş ve trendyoldan mükemmel bir elbise seçmişti.
Çınar: Hizmetçiler getirir birazdan. Kuaför falan da gelecek.
Ada: Ooo buraya mı? Lan biz seninle evlenelim direk boşver bunları kocacım.
Çınar onu takmayarak odadan çıktı. Kendi takım elbisesine uygun bir elbise almıştı Ada'ya.
Birkaç dakika sonra hizmetliler elbiseyi Ada'nın odasına bırakıp çıktılar.
Elbise dünki gibi siyahtı. Dünki elbisenin aynısı gibiydi. Ama bunun göğüs dekoltesi aşırı fazlaydı. Göbek dediğinin 3 parmak yukarısından başlıyordu.
Ada hızlıca giydi elbiseyi ve kuaförler gelmesini bekledi.
Makyaj ve saç işi de tamamlanınca saat 6 ya çoktan gelmişti.
Kuaförler arkasından oturma odasına doğru indi. Oturma odası diye tahmin ettiği yere tabi. Bilmiyordu ki buraları. Ne vardı yani Çınar onu karı niyetine alsaydı nikahına
Çınar koltuklarda hazır bir şekilde oturmuş Ada'yı bekliyordu. Ada birden Çınar'ın önüne geçti.
Ada: Nasıııılll
Çınar: Ben seçtim zaten elbiseyi gerizekaklı güzel olacağını biliyordum.
Ada: Benim bedenimi nerden biliyordun ki hayatım. Yoksa ben uyuken benim biyerlerimi mi ölçtün. Aaaaaa ama o-
Çınar: Eski sevgilim vücut hatları seninkilerden bir iki tık büyüktü. Ordan hesapladım. Tutmuş. Sana dolgu falan mı yaptırsak ya bunlar küçü-
Ada: Sıkıyorsa hele bunu bir se yatakta söyle yarram. Sanki bilmiyoruz gece elbisemi alıp odana götürdüğünü
Ada sabah uyanınca yerdeki elbisesinin olmadiğini herhalde fark etmişti. O kadar da salak değil evelallah
Çınar yakalanmanın verdiği şeyle hemen olayı geçiştirdi.
Çınar: Hadi geç kalıyoruz
Ada: Yaaa paşan geçiştir sen hadi bakalım öyle olsun.
Birlikte dışarı çıktılar. Çınar tam arabaya binecekken Ada onu durdurdu.
Ada: Ben sürüyorum
Çınar: Kes sesini bin arabaya seninle uğraşamam
Ada, Çınar'ın önünden geçip sürücü koltuğuna bindi.
Ada: Aaaa hadi bebeğim binsene arabaya bak geç kalacağız.
Çınar sabır dileyerek bindi arabaya. Bu kızı hala neden yaşatıyordu ki. Ona böyle davranmaya cüret eden herkesi gözünün yaşına bakmadan öldürüyordu. Ama Ada'yı öldüremiyordu.
Ada son model spor arabayı çalıştırdı ve bahçeden çıktı. Çıktığı gibi sonuna kadar gaza bastı.