Skočil za mnou do postele a dal mi pusu. Asi daľších 15 min. sme sa tam objímali, pusinkovali a hadali sme sa kto koho miluje viac.
J: Láska ja ťa milujem viac!
Ja: Nie ja!
A takto daľej. Zrazu sa Juraj postavil.
J: Láska ja som zabudol musím ísť na tréning.
Ja: No dobre ale keď prídeš si pozrieme niečo.
J: Okej tak ahoj.
Dal mi pusu, zobral tašku s vecami a odišiel. Prešla tak hodina a nudila som sa. Mňe bolo už lepšie tak som sa šla prejsť. Ako som sa prechádzala zašla som do parku. Tam som uvidela niečo čo som nechcela. Nejaké dievča, skôr Vanessa pobozkala môjho Jurka. Juraj si ma všimol. Mňe sa do očí nahrnuli slzy. Utiekla som preč. Juraj jej dal facku, no to som už nevidela. Rozbehol sa za mnou. Chytil ma za ruku.
J: T/M prosím ver mi ja som ju nechcel pobozkať, to ona mňa keď ťa uvidela. Pre mňa to bolo nič. Prosím neopúšťaj ma prosím.
Ja: Daj mi čas na premyslenie.
J: Fajn ale prosím.....
Odišla som. Prišla som na izbu a začala rozmýšlať. V hlave:* prečo?? Mám mu dať druhú šancu?? Nieee zase mi ublíži.. ale veď povedal že to bolo pre neho nič.. fajn dávam mu druhú šancu*
Napísala som mu.
*Chat*
Jurajko❤️❤️
Ja: Ahoj už som sa rozhodla.
J: Tak ako? Ja ťa stále milujem.
Ja: Príď ku mňe a poviem ti....
J: Okej
Chvíľu som bola na soc. sietach ale v tom niekto zaklopal. Išla som otvoriť. Stal tam Juraj. Aké nečakané🤣.
Ja: Poď ďalej.
Sadol si na posteľ. Ja som za ním zatvorila dvere a sadla vedľa neho.
J: Tak??
Ja: Najprv otázka....
J: Aká??
Ja: Chceš mňa alebo ju???
J: Jasné že teba!! Ja ťa milujem! Nikojo iného prisahám!
Bola som ticho.
J: Tak ako si sa rozhodla??
Nič som nepovedala. Iba som si na neho sadla a začala bozkávať.
Ja: Stačí ti toto ako odpoveď??
J: Áno... som veľmi rád že si ma neopustila.
Ja som sa len usmiala.
Ja: Zapni film idem zatiaľ do sprchy a k tebe pre tvoje pyžamo
J: Načo ti je moje pyžamo??
Ja: Budeš tu spať.
Juraj sa iba usmial a hľadal nejaký film. Keď som vyšla, Juraj zapol nejaký film.
Ja: Čo to je láska?
J: Takže láska hej?? No je to horror ak sa nebojíš.
Ja: Nieee... a môžem tvoju kartu nech zbehnem po pyžamo??
J: Hej jasné
Dal mi jeho kartu. Úprimne nenávidím horrory. Zbehla som po pyžamo a rýchlo sa vrátila naspäť. Juraj odišiel do kúpeľne sa prezliecť. Keď sa vrátil, ľahol si ku mňe do postele. Juraj zapol film. Zo začiatku to bolo fajn. Ale prišla prvá strašideľná scénka. Schovala som sa do klbka, a zavrela oči. Pritúlila som sa k Jurkovi.
J: Ty sa bojíš??
Ja: Nieee len mi je pri tebe tak dobre.
J: Preto si schovaná v klbku so zavretímy očami.
Ja: Nieee to len teraz.
J: Keď myslíš.
Akurát som zaspávala keď v tom do izby vtrhol........Dúfam že sa vám páči.❤️ Prepáčte neni čas preto daľšia bude v piatok večer. Teraz budeme mať koncoročnú z matiky takže som sa musela učiť. Prepáčte.
YOU ARE READING
Len ty a ja......{ FF Juraj Slafkovský} ( Dokončené! )
FanfictionJe sobotňajšie ráno a prekvapivo som sa zobudila skorej. Volam sa T/M Šatanová a áno môj otec je Miroslav Šatan. Raz mi povie že k nám na večeru prídu hokejisti a že pojdme s ním do Fínska do Helsinek na majstrovstvá sveta. Zavolala som si tam aj sv...