Zobudila som sa a Juri sa na mňa usmieval a hladkal ma po vlasoch. Ja som sa k nemu pritúlila. On mi dával pusinky na vlasy. Už mi bolo lepšie. To určite tie lieky.
Ja: Jurko???
J: Áno princezná??
Ja: Asi ti musím niečo povedať......
J: Stalo sa niečo???
Ja: Ľúbim ťa❤️.
J: Veď aj ja teba ale toto by už nerob, myslel som si že sa niečo stalo.
Ja: Dobre.
J: no dobre pome lebo ak chceš ísť na tréning so mnou tak švihaj.
Ja som vystrelila z postele ako raketa. Skoro som spadla, ale tak čo už no..🤣
J: Nezabij sa mi tu prosím..
Ja: Heh neboj.....
J: A je ti už lepšie??
Ja: Hej hej
Rýchlo som sa prezliekla.( toto som si obliekla)
Rýchlo som sa ešte učesala.
J: No mmôžme ísť???
Ja: Hej hej hneď ideem.
Vyšla som z kúpeľne.
J: Krásna si ako vždy...
Ja: Pome..
*skip keď su už na štadióne*
Ja: Idem na tribúnu
J: Okej
Sadla som si na tribúnu. Dala som post lebo klasicky som sa nudila._Satanova_T/M: Na tréningu... chalani su ešte v šatni
@_slafkovsky_ @simonnemec17 @samuelknazko
*páči sa používateľovi _slafkovsky_ a simonnemec17 a 1032 ďalším*_slafkovsky_: Moja máš šťastie že nieosm na tej fotke! Ešte že sme stále v šatni....
simonnemec17: Hej! Ty tu fotíš ľad a so mnou selfie čo????
_Satanova_T/M: Neboj sa aj s tebou spravím.
slafko.luv.fp: Máš niečo s Jurom keď ťa nazval moja??
_slafkovsky_: Bingo! Je moja priteľka😉
slafko.luv.fp: Ty si mal byť môj!!!
_slafkovsky_: ani ťa nepoznám... nejdem to tu ďalej rozoberať
Simcaaa_is_cool: Vole a mňa necháš na izbe! Idem hneď za tebou!!!
_Satanova_T/M: Jooj veď poď...
Trocha som bola prekvapená že Juri napísal tej babe že som jeho priateľka. Myslela som si že to chce nechať v tajnosti. Zrazu mi cinkla správa od otca. A do kelu! Ja som zabudla že on mi kuká posty! A hlavne komenty!
O: T/M videl som tvoj post... je mi ľúto ako som sa choval....keď si s Jurajom šťastná tak s ním buď...nebudem vám brániť.
Ja: Ďakujeme oci. A prečo niesi na tréningu?
O: Dnes som musel niečo vybavovať takže preto. Už musím ísť ahoj moja.
Ja: Ahoj oci.
Dopísala som si s otcom. Chvíľu som bola aj zamyslená. Než som sa prebrala, tréning skončil, a Sima tiež už vedľa mňa sedela.
Ja: Sima! Ty si kedy prišla??
S: Som tu dobrých 5 minút. A inak s kým si si písala? A nad čím si rozmýšľala keď, si bola zamyslená??
Ja: S otcom, a nad ničím podstatním, prečo??
S: Lebo Juro ti asi už 100 krát kýval a ty nič.
O-o-ou... dúfam že sa nebude hnevať.
Potom sa nič nedialo. Chalani išli do šatne. Prezliekli sa a odišli. Aj Sima odišla. Išla som do šatne lebo Juri stále nevyšiel. Ako som tam ale prišla............Tak ďalšia❤️ Dúfam že sa vám páči. Od teraz budu časti častejšie ak budem mať čas. Lebo je leto a kamarátky chú chodiť von. A sorrko za gramatické chyby ak tam sú.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Len ty a ja......{ FF Juraj Slafkovský} ( Dokončené! )
FanficJe sobotňajšie ráno a prekvapivo som sa zobudila skorej. Volam sa T/M Šatanová a áno môj otec je Miroslav Šatan. Raz mi povie že k nám na večeru prídu hokejisti a že pojdme s ním do Fínska do Helsinek na majstrovstvá sveta. Zavolala som si tam aj sv...