Prvý krát totálne na mol

719 15 2
                                    

Ako som tam ale prišla som sa išla roztopiť. Panebože....ja z neho nemôžem. Prečo mi to robííí. V mojej hlave:*aaaaa prečo mi to do pekla robíš Juraj!!!!*
Stála som medzi dverami ako stĺp. Jeho vidieť iba v teplákoch....čo povedať. Upokojila som sa a rozhodla sa k nemu prihovoriť. Lebo ma úplne ignoroval. Teda tak mi to prišlo.
Ja: Juri?? Je všetko v pohode???
Juraj si len obliekol tričko zbalil si veci a bez slova odišiel. Absolútne nemám ponaťia čo sa mu stalo. Som úplne zmätená. Neviem teraz či je kôli mňe taký že som mu neodkývala a ignorovala to alebo čím. Dúfam že sa to vysvetlí, lebo ja ho stratiť nechcem. Ja som s klesnutou hlavou odišla na hotel. Ani som popravde nemala chuť ísť na izbu, keďže tam určite bude Juraj. Radšej som išla do baru.
Ja: Dobrý..poprosím jeden krát vodku.
Č: Nech sa páči.
A takto to išlo už samé. Bolo okolo 15:23 a ja som stále bola pri bare. Keď som sa pozrela na mobil, mala som tam asi 32 zmeškaných hovor od otca, niekoľko správ od Simi. No ja som na to kašlala. Bola som totálne na mol. V tom sa pri mne objavil Šimon.
Ja: Aaa ahoj Šimoon. Dáš si so mnou???
Š: No nie ďakujem.
Ja: Daj sii mne sa tu nechce piť samej..
Š: Ty už piť nebudeš ale ideme pekne na tvoju izbu.
Ja: Neee len tam neee prosím..
Š: Ideme som povedal!
Ja: Nieee
Š: Tak ideme ku mňe a iu Sime.
Šimon ma zobral na ruky keďže som bola totálne na mol a nevedela som chodiť. Šimon nejakým spôsobom otvoril dvere a položil ma na postel. Sima hneď pribehla ku mne.
Ja: Eejj ahooj Simonkaaa, ako sa máš?? Dlho sme sa nevideli čo??
S: Jej sa preboha čo stalo??
Š: Ignoruj to, hovorí z nej vodka.
S: Ona sa opila?? Kde si ju našiel???
Š: Dole pri bare.
S: Ajajaajj
Ja som po chvíľke zaspala.
S: Šimon odnes ju do jej izby.
Š: Hej hej idem.
Šimon ma opäť zobral na ruky a odniesol ma do izby. Ako náhle otvoril dvere, ( mala som vo vrecku kartičku, takže s ňou otvoril) Juraj hneď vystrelil z postele na ktorej ležal. Šimon ma položil na postel.
J: Pre boha jej sa čo stalo??
Š: Ak by sa zobudila a začala ti hovoriť nejaké hovadiny, tak z nej hovorí vodka hej?? Tak to ignoruj. A našiel som ju pri bare. Bola totálne na mol.
J: Ok ja sa o ňu už postarám.
Šimon odišiel.
Jurajov POV:
Keď Šimon otvoril dvere, v náruči držal T/M. Ja som hneď vystrelil z postele na ktorej som ležal a bežal k nemu. On ju položil na postel. Pekne spinkala.
Ja: Pre boha čo sa jej stalo??
Š: Ak by sa zobudila a začala ti hovoriť nejaké hovadiny, tak z nej hovorí vodka hej?? Tak to ignoruj. A našiel som ju pri bare. Bola totálne na mol.
Ja: Ok ja sa o ňu už postarám.
Šimon odišiel. Ja som zobral pohár nalial do neho čistú vodu. Kebyže sa zobudí nech má. Po tréningu som bol nasrtaý na seba, preto som ju aj ignoroval. Lebo na začiatku sa mi moc nedarilo no ona to nevidela, keďže pozerala do mobilu a potom bola zamyslená. Potom som jej asi 100 krát kýval no ona nič. Bola zamyslená. Ľahol som si k nej, a hladkal ju po vlasoch.
Koniec Jurajovho POV*
T/Min POV:
Cítila som ako si niekto ku mne ľahol. Taktiež som cítila že ma hladká po vlasoch. Nejak som to neregistrovala a spala ďalej.
Keď som sa ráno zobudila......

Tak tu je ďalšia❤️ dúfam že sa vám páči a dúfam že sa vám páči môj príbeh celkovo. Zajtra výdu aspoň 4 časti neviem lebo v škole je mini maraton takže ja tam nejdem lebo po slnku sa mi fakt behať nechce. A aj tak tam nemusíme ísť takže tak. A sorrko za gramatické chyby ak tam sú.

Len ty a ja......{ FF Juraj Slafkovský} ( Dokončené! )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz