,,Juri niee"

748 15 0
                                    

No Juro ma začal bozkávať. Pritlačil ma o stenu. Spolupracovala som. Ale po chvíľke som sa odtrhla. Juro na mňa nechápavím pohľadom pozeral.
Ja: Juri o chvíľu mám hodinu.
J: Okej.
Myslela som si že si sadne na postel a bude na mobile. Ale mýlila som sa. Sadol si na tu stoličku.
Ja: Čo robíš??
J: Sedím pri mojej frajerke.
Ja: Juri ale ja mám teraz Fyziku a neviem či by bola učiteľka moc šťastná kebyže ťa takto uvidí.
J: Je mi to jedno.
Ja: Ako myslíš...
Pripojila som sa na hodinu.
U: Ale aleee koho to tu vidím. Juraj ako dlho som ťa nevidela.
Ta učiteľka ma jednu dcéru. Nemáme sa moc radi. A teraz je pri nej. Volá sa Nella.
N: Ahoj Jurkooo.
J: Ehhh poznáme sa???
N: Nie ale môžme. Dáme rande??
Mala som pocit že zachvíľu mi puknu nervy.
J: ehhh nie.
N: Máš frajerku?
J: Áno mám
N: Kto to je!
J: Sedí vedľa mňa.
N: Ta krava?
J: Nieje krava! Ešte raz to povieš tak uvidíš!
Nela radšej zdrhla.
U: No dobre môžme začať.
Hodina bola nudná. Juri sa celú hodinu pozeral na mňa. Ešte dve hodiny sme mali. Matematiku a biológiu. Keď bola konečne prestávka, tak som si nachystala učebnice, a bola na mobile. Nakoniec nám aj matematika a biológia odpadli. Juri odišiel do obchodu. Prešla 1 hodina. Juri doma nebol. Asi ešte niekde je. No mne začalo byť divne. Mala som dojem že moje čelo zachviľku vybuchne. Prezliekla som sa so pyžama a ľahla do postele. Keď Juri prišiel, dal si dole tričko, prezleikol sa do teplákov a ľahol si ku mne. ( btw do obchodu išiel v riflových kraťasoch).
J: Láska je ti niečo, keď tu ležíš zabalená v perine?
Ja: Mám teplotu.
J: Jooj, počkaj idem ti dať lieky.
Ja: Juri niee
J: Ale áno...
Dal mi lieky a ľahol si ku mne. Ja som sa k nemu pritúlila. On ma hladkal na vlasoch a dával na ne pusinky. A tak som zaspala. Zobudila som sa a......

Dúfam že sa vám páči❤️. A prepáčte za gramatické chyby ak tam sú. A prepáčte že nevychádzajú časti no nebol čas, a ešte k tomu som teraz chorá. Skúsim vydávať častičastejšie.

Len ty a ja......{ FF Juraj Slafkovský} ( Dokončené! )Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ