Benim hayatım hep birilerin kendi çıkarları için kuruldu. Birileri ne istiyorsa benim hayatım ona göre şekillendi. Biri de çıkıp bana sen ne istiyorsun demedi. Çok garip demi kendimiz için dünyaya geldiğimiz hayatta birilerinin istekleri için yaşıyoruz.
Ben o gece anladım hayatın bana tanıdığı alternatifleri yoktu. Tek sunduğu alternatif koca dünyada dört duvar arasında sıkışmış parmaklıkları andıran oda da yaşamaktı bana göre hayat.
Gözlerimi açtığımda odamda tek başıma üstüm başım dağınık yüzümden akan ter ve kan lekeleriyle kolumdaki morluklarla başımı yerinden kaldıracak dermanım yoktu.
İçerden babamın gür sesi geliyordu.
_Okula gitmeyecek bunu anlasın kızına söyle akşam için hazırlansın.
Anneme gürleyen babamın sesini duyunca bazı şeyleri daha yeni idrak ediyordum. Babam üç kuruş uğruna beni okulumdan alıp sinir hastası bilmediğim bir adama gelin olarak verecekti.Bu gerçekle yüzleşmek benim için çok zordu.
İstemediğim, bilmediğim, görmediğim, tanımadığım, bir adamla ve ailesiyle evlendirilecektim.
Kimse bana sormadı istiyormusun diye en acısı da buydu.-Eski menteşeli kapının gıcırdamasıyla kafamı kapıya çevirdim. Annem içeri yanıma geldi gözleri aynı benimkiler gibi yaşlı göz altları şişmiş bir şekilde yatağın önünde diz çöktü.
_kızım!
Annem her kızın diyişinde içinden bir şeyler daha çok koparak ağlamam iki katına çıktı.
İlk defa annem saçıma dokanırken korkarak elini uzattı çenemi yüz hizasına getirdi.
-Canım kızım affet, özür dilerim, engel olamadım yapamadım. Babanı biliyorsun para diyince yapamayacağı birşey yoktur.Annemin cümleleri içimi acıtırken kollarımı boynuna dolandım ilk defa annemin
Kucağında bu şekil içten ve canım daha çok derinden ağlıyordum.
Önceden dizlerimin yarasıyla küçük çiziklerle ağlardım ya şimdi çok ayrı bir acıyla ağlıyordum hayatım bir anda ellerimden uçup gitti bir kuş gibi ve Ben o kuşu kendi ellerimle gökyüzüne sessiz sedasız saldım.Annem ellerimi sımsıkı sıkarken sanki o an beni alıp götüreceklermiş gibi gözlerinde korku vardı. Dudakları korkudan titreyerek ne söyleyeceğini bilmiyordu sadece buna "mecburum kızım" dedi.
Arkasını dönerek odadan çıktı. Beni kendimle büyük bir kaosun ortasında kafamda deli sorularla şavaşmaya bıraktı.İlk bölümü bilerek kısa tuttum yeni başlıyorum bu hikeye ye yardımlarınızı beğeninizi oylarınızı okumanızı canı gönülden istiyorum simdiden tesekkürler❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçurum
RomanceHayat bize bazen istemediğimiz seçimler sunar ve biz buna mecbur uyarız kendi seçim hakkımız olmadığı bir dünyada milletin istekleri üzerine yaşarız tek şeçimmiz bize sundukları içinde kendimize en uygununa göre hareket ederek yaşamaktır. Benim haya...