IPL | danger

122 36 4
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" kau tunggu sini , aku nak panjat pagar rumah dia sekejap " ujar Taehyung agar gadis itu tetap berdiri di situ .

" jangan pergi mana-mana , kawasan ni tiada orang . apa-apa jadi aku yang susah " kata Taehyung lalu melompat dari pagar .

" awak , tak akan lah saya seorang saja kat sini . takutlah " Jihyo membuat muka takut agar Taehyung terpedaya .

" tak payah , kau duduk je situ . faham ? apa-apa jerit nama aku , nanti aku datang "

dia melihat sekilas jam yang berada di pergelangan tangan , sudah 15 minit lelaki itu di dalam rumah itu . apa yang dia buat ?

tiba-tiba dia ternampak dua orang lelaki yang saling berkejaran .

" eh , macam kenal " ujar Jihyo sendirian .

" woi , jangan lari ! " jerit Taehyung apabila lelaki itu semakin laju di hadapannya .

Jihyo yang sedar itu Taehyung mula ternganga , bukan ke lelaki itu berada di dalam rumah ini . kenapa tiba-tiba datang dari hadapannya pula . dia keluar ikut mana ?

Jihyo blank .

sedang asyik dia memikirkan itu , tiba-tiba tubuh kecilnya dirempuh kuat oleh seorang lelaki yang Taehyung kejar .

" arghh " jerit Jihyo , terus lelaki yang melanggarnya itu melarikan diri selaju yang mungkin .

Taehyung yang tidak larat , terus berhenti . melihat sang gadis yang berada dalam kesakitan .

" aihh , suka menyusahkan orang "

" kau okay tak ini ? " tanya Taehyung sambil menundukkan badan .

" lutut saya sakit " darah mula kelihatan di bahagian lutut kerana terjatuh di jalan tar .

" aish , kenapa lah suka pakai seluar pendek ? tak seluar pendek , skirt pendek kau tu . aku tahulah kau pendek tapi pakai lah juga benda yang panjang " bebel Taehyung sambil meniup lutut gadis itu .

" ha inilah sebab aku tak nak kau ikut aku selalu , bahaya tahu tak ? " marah Taehyung .

" ja-janganlah marah saya hiskk " Jihyo mulai menangis , satu sebab sakit . kedua , akibat di marahi Taehyung .

" ish , menyusahkan " terus dia menggendong gadis kecil itu .

Jihyo drastik memeluk leher Taehyung .

sebenarnya , dalam diam lelaki itu menyimpan perasaan terhadap sang gadis .

hehe , pendek saja .

TBC
COMMENT & VOTE

𝗶𝗻𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗹𝗼𝘃𝗲 | 𝐤𝐭𝐡 √Where stories live. Discover now