Mike elinde d&d ile geliyordu. Bodruma inip her zamanki gibi d&d oynamaya başladık. Oyun bittiğinde Dustin, Lucas ve ben artık eve gitmeye hazırlanıyorduk.
"Hadi ama çocuklar biraz daha kalın."
Dustin:
"Dostum annem eve erken gelmemi istedi."
Lucas:
"Bizim ev burdan uzak çok geçe kalmamalıyım."
"Oh tamam. En azından sen kalsana Will." diyip bana kedi bakışları atmaya başladı.
İşte bunu geri çeviremezdim. Bana bu kadar tatlı sorarken olmazdı.
"Aslında olabilir. O zaman anneme haber vermeliyim."
"Ahh sonunda tek kalınca çok sıkılıyorum."
"Evet, bende."
Dustin ve Lucas eve gitmişti. Bende anneme birkaç saat sonra geliceğimi haber verip tekrar Mike'ın yanına döndüm.
"Hey dostum sencede ev çok sıkıcı değil mi biraz dışarı çıkmaya ne dersin?"
"Olur derim."
Mike üstünü değiştirip geldi. Yine her zamanki gibi çok yakışıklı görünüyordu. Yüzümü tatlı bi kırmızılığın ele geçirdiğini hissediyordum. Umarım çok fazla heyecanlanmazdım. Yoksa saçmalayıp dururdum. Keşke erkeklerden hoşlansa. En azından benim için bir şans olurdu. Daha önce bildiğim kadarıyla birinden hoşlanmadığı için bence olasıydı. Bir ara ona bunu sormayı aklımın bir köşesine not ettim. Ama çok umutlanmakta istemiyordum. Yoksa sonunda yine üzülen ben olurdum.
"Hey Will dostum iyi misin yüzün kızarmış."
"Ah, ne evet iyiyim sanırım."
"İstersen evde durabiliriz kötü hissediyorsan dalgın gibisin biraz."
"Hayır ben iyiyim hadi çıkalım."
"Peki, nereye gitmek istersin?"
"Aslına bakarsan hiç düşünmemiştim. Senin aklında bir yer varsa gidebiliriz bana uyar."
"O zaman tamam hadi gel bisikletlerle gidelim."
"Ah beni abim bırakmıştı ama"
"O zaman hadi arkama bin."
"Tamam." Dedikten sonra birlikte bisiklete bindik şuan çok yakındık umarım kalp atışlarımı duymazdı. Biz bu kadar yakınken sakin atabiliceğini düşünmüyordum. Arka taraf dar olduğu için öne doğru kaymıştım. Yanlarda tutunacak bir yer olmadığı için tam tutunamıyordum.
"Hey Will belime tutunsana arkada tutunacak yer yok." diyip ellerimi tuttu ve belinde birleştirdi. Ona kilitlenmiştim. Başka şeyler düşünmeye çalışıyordum ama ondan yayılan o ferahlatıcı kokuyu alırken olmuyordu. Kafamı boynuna gömüp daha net koklamak istiyordum. Ama bunu yapamazdım. Yani şimdi olmazdı. Kendimi tutmalıydım. Ellerim kenetlendiği için tüm göğsüm onun sırtındaydı. Bu kadar temas beni çok heyecanlandırıyordu. Umarım saçmalamazdım.
Offf bne nie heyejanlandım. Neyse inş güzel olmuştur aminn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Byler
FanfictionDuygularımı anlamıyordum ancak anladığım bir şey varsa oda ondan hoşlandığımdı.