4(+18)

40 5 3
                                    

Eve varmıştık. Annesine haber verdik. Bu yağmurda gidemezdi. Bugün bizde kalıcaktı. Ancak çok uykum gelmişti. Mike'a seslendim. "Hadi uyayalım."
"Aslında benimde uykum geldi hadi uyuyalım"dedi.
Yatağıma ilerledim ve yanımı patpatladım. "Eski günlerdeki gibi."

"Eski günlerdeki gibi."

Ve daha fazla dayanamayıp uyuya kaldım.

...

Arkamda hissettiğim şeyle uyandım. Mike kollarını bana dolamıştı. Ve arkamda gerçekten sert birşey hissediyordum. Ne olduğunu anlamadım ve kendimi oraya bastırdım. Arkadan gelen inleme sesiyle onun ne olduğunu anladım. Uyuyor numarası yaptım. Mike uyanmıştı. Küfür mırıldanıyordu. Ve bi anda kendini bana bastırdı. Yavaşça kollarını ayırdı. Ve önüme geçip uyuyormuyum kontrol etmeye başladı. Ve bir anda karşıdan inleme sesleri gelmeye başladı. Kalktı. Gözlerimi yavaşça açtım ve göz göze geldik.  Koca bir hassiktir çekti ve önünü kapatmaya çalıştı. O kapatamadan elime aldım. Ve ona "Yardım etmeme izin ver." Dedim. "Ne, AHH?!" O konuşamadan ağzıma aldım ve gitgel yapmaya başladım. Aynı anda kendimide çekmeye başladım. Eliyle kayamı çekmeye çalıştı ama bir süre sonra vazgeçti ve kafamı daha çok bastırmaya başladı. Ve göğüs ucumu ellemeye başladı. Eline almış döndürüyor bastırıyordu. Dudaklarımı penisinden ayırdı ve beni kucağına aldı ikimizin penisini bir eline aldı ve diğer eliyle tişörtümü çıkarttı. Sürekli inliyordum. Göğsümü dudaklarının arasına aldı emip bırakıyor ve sonra ısırıyordu. Hem acı hem zevki aynı anda yaşıyordum. Elimi aldı ve ikimizin penisine tutturdu elini elime koydu ve harelet ettirmeye başladı. Kendimi tutmaya çalıştım inlemelerimi bitirmeye.

Ahh siktir neden bu kadar iyi!?

"Bebeğim inlemelerini serbest bırak. Sesini duymak istorum."

Ve bi anda elini hızlandırmaya başladı. 

"Ah, Ahh, AHH" ağzımı kapatamıyordum. Bi anda dudaklarıma yapıştı. Daha düne kadar bana karşı hiçbirşey hissetmediğini düşündüğüm mike şuan bana el işi veriyordu ve öpüşüyorduk.

Orgazma yaklaşmıştım. Onunda yaklaştığını hissediyordum. Hızlanan eliyle kendimi daha fazla tutamayarak geldim. Penisini elime aldım ve ağzıma getirdim. Ağzıma gelmesini istiyordum. Mike beni penisinde uzaklaştırmaya çalıştı ancak izin vermedim ve hızlandım çok geçmeden o da geldi. İkimizde nefes nefese ve rahatlamış haldeydik. Kafamı kafasına daha yadım bir süre öyle durduk.

"Seni seviyorum."

"Ne"  Bir anda içimi bir korku kapladı. Neden böyle tepki vermişti. "Bu sadece karşılıklı bir istekti bunu duymamış gibi yapıcam. Ve bugün olanları unutalım." Beynim durdu. Kafamdan bir sürü ses yükseliyordu. Ne yapmalıyım. Kaç yıldır uğraştığım şeyi iki kelimeyle bozmuştum. Duraksadım.

"Arkadaş olarak zaten. Ve bende tam onu diyecektim." Dedim. Aklıma en mantıklı bu geldi.

"Bir an için korkmuştum. Hislerimizin aynı olmasına sevindim. "
"Evet." dedim. İçim kan ağlıyordu. Bağırarak ağlamak istiyordum. Hadi uyuyalım dedim ve onayladı. Birbirimize sırtımızı dönerek uzandık ve o uyumaya başladı . Bense tüm gece ne yapıcağımı.

1 yılın ardından can sıkıntısından yazim dedim nasılım ama.

İsitiyen olursa devam edicem bu arada yorum atın görim. Hadi bb

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin