3. Kişi gözünden:
Wilbur:NE YANİ ONLAR BİZDEN DAHA MI ÜSTÜN BİR YERDE?! VE ORANIN KORUMASI DAHA MI GÜÇLÜ? NEDEN BİZE ANLATMADINIZ KENDİ ARABIZDA KONUŞTUNUZ? NASI KAÇMAYI PLANLIYOSUNUZ MORONLAR? HERKESİ BURDAN KURTARACAĞIZ DEDİNİZ VE 'HERKES' BURDAN İBARET DEĞİLMİŞ?!
Technoblade: Wilbur haklı, size yardım etmemizi istiyorsanız şu yeri bulmalısınız. Çünkü bize herhangi bir şeyden bahsetmeyip hafıza silinmeye gönderiliyordunuz- AYRICA NEDEN BİR GARDİYANLASINIZ?!
Minx:Gardiyan falan? Ayıp oluyo yalnız, benim Minx -._-.
Karl:Ayrıca Quackity anlatmayalım dedi! Sizin gücünüz öfke temelliymiş. Bizi daha hızlı ele berebilirmişsiniz!
Jack'in uzaktan sırıtarak buraya geldiğini fark etti Minx, Jack daha hızlı yürüyüp bulunduğumuz konuma gelip konuşmaya başladı.
Jack: Biliyorum burda zorba benim, ama siz gidince bu ikisi beni köşeye sıkıştırıp yüzümü patlatmak ve beni öldürmekle tehdit edip konuştuklarımızı anlatmamı istediler, ne yani bu mükemmellik dünyadan kayıp mı olsaydı?
O sırada çocukların arkasındaki kapı açıldı, bi görevli Eret'in eline bir zarf verdi ve kapıyı tekrar kapadı.
Eret hızlıca zarfı açıp içindekini okumaya başladı:
Eret:Sevgili kaçan denekler, akıllı olduğunuzu itiraf etmeliyim size karışmayacağım. Nasılsa duyduğum kadarıyla planınız işe yaramaz! Kaçmakta iyi şanslar, çünkü dışarısı sandığınızdan çok daha berbat ^^.
Karl:Bence dağılıp biraz kafa dağıtmalıyız... sonrasında planları konuşabiliriz bence.
Herkes bu fikire katıldı ve dağıldılar, Minx kendine dönüşerek ilerledi ve boyu kısaldığı için yolun yarısında acıyla çığlık attı
Karl'ın gözünden:
Çatıya çıkmalıydım, tek rahatlayacağım yer orasıydı. Onunla edindiğim en mutlu anı orda yaşamıştım, tekrar mutlu olmam gerekiyordu, tekrar oraya gidecektim.
Çıktıktan sonra*
Serin rüzgarın yüzüme çarpmasını bekledim, turuncu güneş ışığı yüzüme çarparken rüzgarın saçımı okşamasına gülümsedim.
Minx'in gözünden:
Giderken acıyla çığlık atmıştım, sonrasında Wilbur'un yanına koştum.
Minx:WILBUR! BURAYA GEL!
Onun yanına ulaştığımda tek cümle söyledim ve yüzünde oluşan sırıtmayı izledim... ikimizinde yüzünde olan sırıtmayı...
Minx: Bu gece, Burayı havaya uçuruyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lab Rats
FanfictionYıllar önce kaçırılan 7 çocuk şimdi tutuldukları yerden kaçmıştı, ancak dışarısı hakkında hiç bir fikirleri yoktu... (Kitap fikri eski blood//water gacha videoları izlerken geldi sorgulamayın.) #1dnf-2022/14/2 #1quackity-2022/30/4 #1nihachu-2022/30/4