0.0

31.6K 430 190
                                    

Kirpiğime tamı tamına oturmuş mu diye kontrol ettiğim takma kirpik, gözlerimi kırptığımda avuçlarıma düşmüştü.

Bu kaçıncı denememdi ve hala başaramamış olmak canımı sıkıyordu.

Sağ gözümde zar zor tek bir kirpiğe tutunmuş takma kirpiği de çıkarıp rimelle yola devam etmeye karar verdim.

Ayna karşısında zaman geçirirken, kapım sertçe tıklanıyordu.

" Odada değilim sonra gelin lütfen." Odadan kapıya sesim ulaştı mı bilmem ama kapım tıklanmayı kesmiş, yumruklanmaya başlanmıştı.

Bu kim ya?

200 liralık Rimelimi narince masaya bırakıp sallana sallana kapıya gittim.

Sinirle açtığımda sinirli bir şekilde yüzüme bakan Pansiyon Sahibi, ellerini beline yerleştirmiş duruyordu.

" Buyur?"

" Ne demek buyur? Bugün kaçıncı gün hala vermedin Parayı bence sen dışarı buyur."

Komik misin sen şimdi.

" Ya İlk maaşım yarın yatacak diyorum, sana da söyledim ya daha bu sabah. Sende tamam dedin?"

Bir süre yüzüme baktı. Yeni yeni aklına geliyor olacak ki yüz ifadesi değişiyordu.

" Hatırladın mi?" Başını sallayınca ben de başımı salladım. Ha şöyle.

" Hatırladım ama vazgeçtim. Topla valizini çık. Başkasına verdim odayı." Haydaa.

" Ya manyak mısın? Bunu 1-2 saat önce söyle de madem gideyim bir yer bulayım. Bile bile mi bekledin bu saati."

" Banane? Boşalt odayı, gelir şimdi yeni müşterim."

Ya sabır. Ya sabır.

" Aman tamam, bekle makyajımı yapayım, toplanır çıkarım." kapıyı kapatırken hala aynı pozisyonda bekliyordu.

" İçeri mi davet edeyim ne istiyorsun?"

Yüzünde ki salak gülümsemeye yalandan gülüp kapıyı kapattım.

Gerizekalı.

Ayna karşısında kalem, ruj ve glos kombosunu özenle tamamlayıp açık valizim içine özensizce attım hepsini.

Tamamdı bence.

Valizi kapatıp prizden de şarjımı çıkarıp boynumda ki çantaya attım.

Çıkabilirdim.

Valizimi peşimden sürüyerek odanın kapısında çıktım. Yuh. Manyak hala bekliyor.

Girişde olduğum için rahatlıkla çıkıp gittim. Çıkarken huysuz kediye sevimsiz bakışlar atıp terk etmiştim orayı.

Şimdi.. Geldik Zurnanın zurt dediği yere.

Nerede Kalacaksın Efsa. Hadi bakalım.

Valizimin uzun kulbunu açıp peşim sıra sürüklerken öylece yürüdüm biraz.

Tesise mi gitsem acaba? Dosya unuttum bahanesiyle Gider kıvrılırım bir köşeye. Bir çok otelden daha konforlu bir yer sonuçta.

Ama şimdi ilk aydan işimizden olmamak en iyisi.

Öylece yürürken aklıma birileri geliyordu ama.. Kararsızdım.

Gidip Rezil olmak mı? Sokakta kalmak mı?

Her zaman rezil oluyoruz zaten bugünde olsak bir şey olmaz ya.

Telefonumu açıp resmini çektiğim kağıdın fotoğrafını buldum.

Navigasyona yazdığımda yürüme 40 dakikaydı. Gidilir ya. Biz nerelere gittik 40 dakikalık yola mı gidemeyecegiz.

Ha gayret be Efsa. Gideceğin yerde ki konforu hiç bir yerde bulamazsın.

..

Soluk soluğa kaldığım sokak başında olduğum yerde durup bekledim biraz.

Gelmiştim. İki ev ilerisiydi.

Normal bir sokak, mahalle bile olsa Evler güzel, bahçeliydi.

E zengin Semti. Normal.

Hızlı adımlarla Geldiğim evin kapısına ulaşıp, bir kere daha kontrol ettim.
Doğruydu.

Taş yolda yürürken havlamaya başlayan Köpekle neye uğradığımı şaşırmış, istemsizce bir şeyler salmıştım ağzımdan.

" Ay hoşt ulan Am.." yarı da kesip hızlı hızlı kapıya yürürken hala havlıyordu.

Ne gördün de bu kadar havlıyorsun acaba.

Kapıyı çalmak için elimi kaldırmıştım ki Kapı açıldı.

Uykudan kısık gözleri bana bakarken paçayı kurtarmak adına gülümsedim.

" İyi akşamlar.."

..

İlk bölüm görüşlerinizi bekliyoruuum💅💘

uninvited• Kerem AkTürkoğlu / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin