Bu bölüm hikayenin girişi niteliğinde olacak , henüz başlamadık :))
Bugün benim doğum günüm. Herkes aşağıda benim inmemi bekliyor. Son kez aynada kendime baktım. Evet her zamanki gibi çok güzel görünüyordum. Aslına bakarsak hayatım boyunca hiç böyle güzel olmamıştım. Arkadaşlarımı daha fazla bekletmeden aşağı yöneldim. Merdivenlerden inerken alkış sesleri yükseldi. Köşede duran kocaman, çikolatalı pastama yaklaşmanın verdiği heyecanı yaşıyordum. Ha tabi bir de 18ime girmiş olmam var. Pastanın yanına geldiğimde hala devam eden alkışların eşliğinde mumları söndürdüm. Ardından müzik başladı.
Durun bir dakika, bu şarkı !!
Müziği kimin açtığına baktım hemen. Tabiki kahkahalarla gülen kardeşimde durdu gözlerim. Hayır yani insan neden ablasının en mutlu anında acayip hayvanlara benziyirsen şarkısını açar ki. A - pardon insan dedim..Sonunda güzel bir şeyler açıldı ve ben de bir süre dans ettim diğerleri gibi. Yorulunca pencerenin önündeki koltuğa oturup hediyelerimi açmaya başladım. Birinci paketten müzik kutusu çıktı. İkincisindense günlerdir aradığım manga konser bileti. Birkaç gün kaldığı için hiç bir yerde bulamadığım ve beni delirten biletler.. Hediyelerimin hepsi çok güzeldi ama içlerinde en beğendiğim anneminkiydi. O hediyesini dün vermişti bana. Beni kötülüklerden koruyacağını söyleyerek takmıştı kolyeyi boynuma. Hediye açma işleri bittikten sonra tekrar dansa döndü herkes.
Zaman geçtikçe müzik başımı ağrıtmaya basladi. Daha fazla dayanamayarak, biraz hava almak için evin önündeki parka gittim
Kısa bir süre içinde döneceğimi düşünerek kimseye söylemedim evden çıktığımı. Bir banka oturup temiz havayı içime çektim. Yokluğum farkedilmeden dönmek için kalktığımda canımı yakacak derecede sıkı bastırılan bir el hissettim ağzımda. Sonra da bir pamuk tuttular burnuma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK ETKİSİ
RomanceHer şey bitti derken, yaşama tutunma sebebi Ansızın gelen umut belirtisi KELEBEK ETKİSİ Karşınızda sonsuz aşkın hikayesi *Tüm dünya vazgeç dediğinde umut fısıldar 'bir kez daha dene' ...*