KELEBEK ETKİSİ- 2. Bölüm 1. gün

133 7 0
                                    


Gözlerimi açtığımda ellerim ve ayaklarım bağlı, yerde yatıyordum. Aklıma olanlar geldi. Biraz daha kendime geldiğimde etrafa baktım. Benim gibi elleri ve ayakları bağlanmış insanlar gördüm. Kim neden kaçırmıştı ki beni ? Hala kendimi tam olarak iyi hissetmiyordum. İpler bileklerimi sıkıyordu. Bağırmaya çalıştığımda ağzımdaki bandı farkettim. Diğerleri henüz kendine gelememişti. İçimde çok büyük bir korku vardı.

'Hey tamam kendine gel Ezgi tabiki annemler yokluğumu farkedip polise haber verdi ve birazdan kurtulcaksın burdan '

Ne kadar kendimi rahatlatmaya çalışsam da olmuyordu işte. O sırada sarışın kızın gözlerini araladığını farkettim. O da önce durumu anlayamasa da sonra olanları anlamıştı. Yerden doğrularak duvara yaslandı. Ben de öyle yaptım. Benim uyanık olduğumu anladığında bir süre beni inceledi. Gözlerinden yaşlar akıyordu.

İçeri giren adamın sesiyle herkes kendine gelmişti. Beş kişiydik.

" Sonunda kendinize geldiğinize göre , benden size bir iyilik. Tanışın bakalım "

Ağzımızdaki bantları çıkaran iri yarı ürkütücü adama bakıyordum. Simsiyah ceketinin içindeki beyaz gömleği , ve kenarına sıçramış kan lekeleri.. Korkuyordum.

Köşedeki mavi gözlü çocuk konuşmaya başladı.

'Burdan bir çıkayım bu işe bulaşan herkesi tek tek sikicem, doğduğunuza pişman olcaksınız çöz lan elimi '

' Oo bakın burada kim varmış, OZAN KAYA . Bu laflar bize sökmez aslanım, burda ne dediğine dikkat ederek konuscaksın yoksa bedelini ödersin. ' dedi takım elbiseli adam

Ozan Kaya.. Bu adı bir yerden biliyorum. Ah kahretsin hatırlamıyorum.

Adam dışarı çıktı, hemen ardından kilit sesi geldi. Ozana baktım. Sinirliydi, o mavi gözleri yerinden çıkacak kadar sinirliydi. Gözlerini sıktı. Kendimi onun yanına sürüklemeye başladım. Yanına yaklaştığımda bana baktı.

' Ben Ezgi ' dedim cevap vermedi. Konuşmaya devam ettim.

' Evet biliyorum , tanışmak için pek iyi bir zamanlama değil ama..' derken ağzını açtı. Bir şeyler diyecek gibiydi ama söylemedi. Ve tekrar ağzını açtığında konuştu.

' Ellerine ihtiyacım var '

' Anlamadım '

' Ezgi , elimdeki ipleri çözmeye çalış '

Belki de saatler geçmişti, hala o ipleri açmaya çalışıyordum. Minik ellerim yorulmuş , tırnaklarım acımıştı. Bu süre içinde sarışın kızın adının Hande olduğunu ve hemen yanındaki çocuğun adınınsa Umut olduğunu öğrendim.

' Yeter artık bırak şu ipi açılmıyor işte '

Umutun bu sözleri tokat gibi çarpmıştı yüzüme. Evet , olmayacagini biliyordum. Yine de uğraşıyordum işte.

Kapı gürültüyle açıldı. Yine o ürkütücü adam gelmişti.

' Ben böyle sıkıcı olacağını tahmin etmemiştim, işe biraz heyecan katalım ne dersiniz '

Umut da Ozan da küfretmeye başlamıştı. Hande ağlıyordu. Bense sesimi çıkarmadan bekliyordum. Adamın dikkatini çekmek istemiyordum. Gözlerim hala adamın üzerinde olan kan lekelerindeydi.

' Şimdi aranızdan iki kişi almalıyım. Hımm kim olsa, ah evet sen güzelim, sen gel ' dedi bana bakarak. Bende şans olsa zaten doğum günümde kaçırılmazdım ..

' Ayağım bağlıyken kalkıp gelebileceğimi mi düşünüyorsun gercekten '

Adam gelip beni sürüklemeye başladı

' Adam gibi davran lan kıza '

Ozandan başkası değildi tabiki bu. Ona teşekkür edercesine baktım soyledikleri bir işe yaramasa da henüz birkaç saattir tanıdığı birini düşünmesiyle bile bunu hakediyordu.

Dışarıdan gelen seslerle irkildim. Adam beni bırakıp kaçmaya başladı kapıyı kilitlemeyi de unutmamıştı. Ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk. Babamın sesini duyar gibi oldum ve birkac silah sesi..

KELEBEK ETKİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin