Intru in camera inchizand repede apelul de la Taylor. Intunericul ce imi invaluie ochii e enervant si stiu ca o sa ma impiedic de ceva mai devreme sau mai tarziu daca nu aprind lumina.
"Auci." Spun imediat ce ma impiedic de o pereche de pantofi imprastiati prin camera si o secunda mai tarziu ma lovesc de capatul patului.
Cat de departe poate sa fie veioza aia? Cu mainile intinse inainte in timp ce merg pe langa pat sa ajung la masuta, degetele mele ating suprafata ei si apoi veioza se aprinde imediat ce apas pe butonul.
Ma schimb doar intr-un maieu larg negru dupa ce m-am dezbracat de rochia cu mirosul lui Harold, si zambesc imediat la mirosul care mi-a patruns in memorie.
"Nu mai fi ciudata, Hayley." Imi spun singura inainte sa pun rochia pe scaunul de langa oglinda.
Zambesc inca o data dupa ce m-am uitat iar la ea si ma duc in baie sa ma spal pe dinti si sa imi indepartez machiajul. Patul e atat de moale si confortabil in timp ce ma gandesc la toate lucrurile care s-au intamplat astazi cu Harold. Zambesc ca o maniaca de fiecare data cand imi ven in cap gesturile lui marunte si dragute pe care le-a facut.
Simt cum plutesc in aer ca si cand as avea aripi. Sunt indragostita de ideea de a fi indragostita de acest baiat. Dar e cumva ca, o data ce ai fost ranita, esti atat de speriata sa te indragostesti de cineva. E ca si cum ai avea acea frica cum ca fiecare persoana pe care o placi va ajunge sa iti franga inima. Nu am cum sa fiu indragostita de el.
Telefonul vibreaza pe masa si ma intind lenesa sa-l iau.
Harold: Ai adormit?
Hayley: Sunt inca in proces.
Chicotesc.
Harold: Ar trebui sa-l lasi sa castige.
Hayley: Ar trebui, o sa faci la fel?
Harold: Acum o sa il las.
Hayley: Asteptai ceva anume?
Harold: Tocmai ce fac acum.
Hayley: Atunci putem dormi amandoi linistiti.
Harold: Cu siguranta.
Obrajii ma dor in urma zambetului mare pe care il am de la inceputul conversatiei. Zambesc ca o idioata in fata unui telefon. Dar probabil nu sunt chiar asa. Zambesc pentru ca e un motiv destul de intemeiat .
Somnul ma ajunge din felul cum casc si imi pun telefonul pe noptiera. Pleoapele imi sunt tot mai grele in timp ce am inchid veioza, si nu din urma, sa trag perdeaua. Nu am iar chef sa ma trezesc chioara din cauza luminii.
...
"Trezirea, printesa adormita. "Spune o voce cunoscuta pe partea din spatele meu.
Sunt Sarah si Dianne asezate turceste pe patul meu. Simt cum mainile uneia din ele sunt pe spatele meu incercand sa ma trezeasca.
"Lasati-ma sa dorm, va rog! "
Prind in mana o perna din fata mea si o arunc in ele, sau cel putin incerc, pentru ca nu am nimerit pe niciuna dupa felul in care rad amandoua de gestul meu si vocea mea ragusita.
"Credeam ca exagerezi cand povesteai de Harold." Spune Dianne crezand ca asa ma poate face sa ma ridic din pat .
"Si cu siguranta si ceilalti sunt foarte draguti. "Continua Dianne dupa ce ii da jucaus cu (,) coltul in mana lui Sarah.
"Si ochii lui ... "Spune Sarah, tonul ei ridicandu-se incet sa-mi atraga atentia.
"Am inteles ideea." Rad in timp ce ma ridic din pat. "Acum puteti sa terminati?"
CITEȘTI
Destiny
Romance*Există ființe al căror destin este să se întâlnească. Oriunde ar fi. Oriunde s-ar duce, într-o bună zi se vor întâlni.*- Claude Gallay Ce se întâmplă când ai încredere deplină în persoana de alături și exact în momentul în care nu te aștepți primeș...