Ochii lui intunecati dau de corpul meu acoperit doar de tricoul lui si pot sa imi dau seama ca e excitat cand m-a vazut. Inghit si eu in sec cand ii vad picioarele goale si boxerii stramti pe care ii are.
"Tricoul meu sta cu siguranta mai bine pe tine. "
Zambeste pervers, ochii lui inca privindu-mi picioarele iar apoi urca incet cu privirea la pieptul meu, apoi la fata. Respiratia lui e din ce in ce mai rapida cu fiecare pas pe care il fac spre pat.
"Nu o sa te contrazic. "
Chicotesc incet, marul lui Adam miscandu-i-se imediat ce pun primul genunchi pe marginea patului, urcand apoi cu celalalt. Buzele lui roz sunt intredeschide asteptand sarutul meu la fel cum eu il vreau pe al lui. Isi linge incet buza de jos, limba lui urcand apoi si la cea de sus facandu-mi inima sa bata nebuneste. Dintii lui prind buza inferioara dandu-i drumul incet facandu-ma pe mine sa inebunesc dupa ce fac primul pas pe pat spre el. Mainile lui se inclesteaza in cearceaful de pe patul meu facand-o sa se stranga in pumnii lui mari facand muschii de pe brate si de pe umeri sa iasa in evidenta.
"Hayley... " Marul lui Adam miscandu-i-se inca o data.
Fac celalalt pas pentru a ajunge la el inainte sa spuna ceva si urmatorul lucru pe care il fac e sa imi presez buzele de ale lui. Mici gemete imi parasesc buzele imediat ce mainile lui imi iau fundul in ele strangandu-l in pumni. Buzele lui calde peste pielea mea infierbantata ma face sa imi ies din minti. Imi ridic mana dreapta in parul lui Harold si prind cateva suvitele in pumn, tragandu-l si mai aproape de mine.
Buzele lui devin tot mai umede si salbatice pe gatul si umarul meu facandu-ma sa zambesc si sa gem imediat ce dintii lui se infing in pielea sensibila. Pot sa ii simt zambetul care i se aseaza pe buzele imediat ce a primit ceea ce cauta si strang si mai tare parul in mana mea.
Imi duc mana pe spatele lui lasand iar acele urme roz langa cele de la piscina, facandu-l iar sa geama in urechea mea. Mici furnicaturi imi strabat corpul cand ii simt umflatura din boxerii stamti, si il doresc atat de mult in momentul asta. Corpul imi transpira din ce in ce mai mult cu fiecare sarut pe care mi-l da Harold pe gat si pe buze. Limba lui intra in gura mea imediat ce simt prezenta buzelor lui, lasand-o sa se impleteasca cu a mea.
Perspectiva lui Harold
Poza cu ea intr-o pereche de boxeri ma face imediat sa zambesc necontrolat si as fi ras daca ea chiar nu ar parea rusinata de faptul ca am vazut poza asta personala. Si eu as face la fel daca as fi in locul ei sau poate mai rau. Daca era Klaus sau Chuck le dadeam o palma peste cap numai sa nu se uite in lucrurile mele.
"Ce draguta esti. " Zambesc si ma apropii mai tare de poza sa pot vedea fata de care sunt nebun.
Pare mai relaxata cand afla defapt parerea mea despre poza cu ea de cand era mica.
"Cum arat cand nu sunt draguta? "
Ochii ei albastri ma inebunesc cand se uita asa adanc si atent in ai mei. Imagini cu ea in costum de baie imi trec prin cap si vreau sa ii spun ca defapt e cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o si cu siguranta si cea mai sexy.
"Sexy ca naiba. "Ma ia gura pe dinainte si spun ultimul lucru pe care l-am gandit.
Zambetul de pe fata ei ma indeamna ca nu am spus ceva neadecvat si simt cum pot sa respir usurat. Ii zambesc inapoi cu jumatate de zambet miscandu-ma incet in timp ce merg spre ea. Vreau sa ii iau trupul in brate si sa ii simt inima cum bate de fiecare data cand o sarut. Buzele ei pline ma scot din minti si o iau imediat in brate cand ele se intredeschid asteptand sarutul meu. Mainile ei micute se duc la gatul meu si iubesc cand face asta. Imi demonstreaza ca vrea sa ma simta si ca sunt al ei. Buzele mele incep sa se miste mai repede cand ii simti pielea sub mainile mele. In momente de astea ma intreb daca o sa ma satur vreodata sa ii simt buzele ei perfecte sarutandu-ma.
CITEȘTI
Destiny
Romance*Există ființe al căror destin este să se întâlnească. Oriunde ar fi. Oriunde s-ar duce, într-o bună zi se vor întâlni.*- Claude Gallay Ce se întâmplă când ai încredere deplină în persoana de alături și exact în momentul în care nu te aștepți primeș...