"Cine altul ? "Rade el pe cealalta parte a liniei.
Rasul lui e un sunet acum strain mie dar intr-un colt al mintii sunetul ajunge in ecouri incercand sa sparga lacatul cufarului cu amintirile cu el.
"Abia astept sa te vad si ..."Incepe sa spuna el dar il opresc imediat.
"De ce tot ma suni? "Strig la telefon sperand sa nu ma auda nimeni.
"De ce? "Intreaba el enervat. "Pentru ca imi este dor de tine si urasc ca nu mai vorbim si ca suntem ca niste straini. Imi este dor cum ma faceai fericit si ..."
"Inceteaza. "Strig din nou cand vad ca nu se mai opreste sa vorbeasca. "Nu mai spune nimic. Lasa-ma sa ..."
"Nu vreau sa te las in pace. "Striga si el la randul lui de pe partea cealalta a liniei.
"Doar ... doar lasa-ma. "
"Hayley, te iubesc. " Spune incet—vocea pierzandu-se la sfarsitul ultimului cuvant.
Incerc sa nu ma afecteze deloc cuvintele pe care tocmai le-a spus dar tot imi provoaca un mic soc la auzul lor. Nu vreau sa le aud—nu acum dupa ce am plans cateva ore din cauza amintirilor cu el.
"Faptele mereu demonstreaza de ce cuvintele nu inseamna nimic. "Raspund si sper sa termine atacul cuvintelor asupra mea.
Cat de dureros este sa ai o persoana pe care merita sa o pierzi.
"Dar asta nu inseamna ca ... "Spune imediat in apararea lui si inchid telefonul inainte sa ii mai aud cuvintele si sa plang din nou.
Am vrut sa inchid telefonul pentru ca stiam ca ma va suna din nou dar l-am pus doar pe silentios.
...
Parul lui negru e moale in mana mea, iar capul lui sta pe pieptul meu. Sunt intinsa pe patul meu de acasa—am recunoscut imediat pozele din camera mea. Iar el sta langa mine intins si el. Mainile lui sunt incolacite in jurul meu.
"Te iubesc—stii ca te iubesc, nu-i asa? "Spune Taylor ridicandu-si capul de pe pieptul meu.
Am zambit. "Stiu ca ma iubesti. Si eu te iubesc. " Se ridica incet sprijinindu-se in maini si ma saruta dulce si scurt.
Ma trezesc imediat ce buzele lui se desprind de ale mele. Ma ridic in fund cu parul in toate directiile iar inima mea bate fara oprire. Asta patesc daca am o conversatie cu fostul meu prieten in miez de noapte—amintiri cu el revin, amintiri pe care vreau sa le uit. Inchid repede de cateva ori ochii pe care inca ii simt putin umflati de la plansul de ieri.
Incerc sa imi alung din cap cuvantul pe care am promis ca nu il mai pronunt toata vara Taylor si ma ridic usor din pat luand patura de pe mine. Am lasat-o de-o parte a trupului meu traspirat si ma duc repede in baie sa ma spal pe dinti si sa fac un dus.
Imi infasor un prosop in jurul corpului meu ud dupa ce termin scurtul dus si ies din baie. Imi inting mainile pana la coconul meu mare din varful capului format dintr-un prosop si-mi sterg parul dupa ce ii dau drumul din prosop, miscandu-l cu miscari rapide sa se usuce. Telefonul meu lumina de cateva ori la doua secunde pe noptiera si imi ia ceva timp sa imi aduc aminte de ce nu vibreaza.
E mama.
"Hey, mami. "Iau telefonul timp de o secunda de la ureche sa ma uit la ceasul de pe telefon. Era 2p.m. si am doua mesaje.
"Ce faci, draga mea? " Ma intreaba mama.
Vocea lui tata e urmatoarea pe care voce pe care o recunosc si mai sunt cateva voci pe care nu le recunosc imediat.
CITEȘTI
Destiny
Romance*Există ființe al căror destin este să se întâlnească. Oriunde ar fi. Oriunde s-ar duce, într-o bună zi se vor întâlni.*- Claude Gallay Ce se întâmplă când ai încredere deplină în persoana de alături și exact în momentul în care nu te aștepți primeș...