Perspectiva lui Hayley.
"Cum spuneati ca ii cheama pe prietenii vostri? "Intreaba Klaus sperand sa se mai diminueze situatia din sufocanta in relaxare.
De cand au pomenit numele ei tot ce am facut a fost sa dau din cap si sa raspund la intrebari cu da, nu, sau nu stiu. Nu stiu ce sa cred despre asta dar o sa las timpul sa arate ce e corect. Tot ce trebuie sa fac acum e sa astept sa vina Harold aici.
"Caroline, Rebekah, Liam si Louis. " Raspunde Dianne.
"Am putea pleca toti la munte sau la mare un weekend atunci cand vin in vizita." Spune Klaus zambind numai cand se gandeste la mare.
"Ar fi perfect. O sa va intelegeti bine cu ei. " Zambeste Sarah.
"Sigur. Pregatiti-va de concursuri de imbracat, discutii despre fotbal si multe jocuri. " Spune Niall sarcastic.
"Ar prinde bine un bere pong intr-o seara. " Ochii lui Chuck stralucesc numai cand se gandeste la bere si jocuri.
"El joaca doar pentru a bea bere. Nu nimereste nici macar un pahar. " Isi da ochii peste cap Klaus.
"Asta e si scopul jocului din cate stiu. Sa bei, nu? " Rade Niall de pe scaunul din dreapta lui Sarah.
"Ar fi bine sa va pregatiti pentru ca ma pricep destul de bine la jocul ala. " Mormai eu cu picioarele bagate in apa din piscina.
Nu cred ca e momentul acum sa le spun de la cine am invatat sa joc si in ce locuri am fost cu o anumita persoana incat sa stiu sa joc bere pong. Trebuie sa recunosc ca a fost amuzant sa il bat de cateva ori pe Taylor la jocul lui preferat.
"Nu pierzi niciodata, nu? " Isi ridica spranceana in sus Klaus urmat apoi de un zambet.
"Niciodata. Tine minte asta. "
Chicotesc si ma mai uit inca o data la mesajul de la Harold pe care l-am primit acum 20 de minute. Nu pot sa nu recunosc ca m-am simtit usurata cand i-am primit mesajul dar tot nu are scuza ca abia dupa atatea ore nu a dat niciun semn de viata. Ar trebui sa ajunga in orice moment de acum si simt ca inima imi iese din piept.
Si asa cum m-am asteptat, usa care da la curtea din spate se deschide si Harold intra imediat lasand-o intredeschisa in urma lui. Privirile celorlalti zboara asupra lui si a mea in momentul asta, lasandu-l pe Harold totalmente confuz. Se uita la Klaus si Chuck imediat si dupa expresia lor isi da seama ca este ceva neregula.
Pasii lui sunt tot mai mari cand ma vede pe marginea piscinei si nu a mai asteptat niciun salut asupra celorlalti ci a venit direct spre mine.
"Iubito. " Spune el incet astfel incat sa nu il auda nimeni, iar apoi corpul meu e ridicat de la sol.
Mainile lui se preseaza de pielea mea descoperita din cauza maieului ridicat si ma trage imediat in sus iesind cu picioarele din apa si ajung direct in bratele lui mari. Ochii lui par speriati si confuzi, asa ca imi duc mainile in jurul gatului lui.
Toata starea pe care o aveam pana acum jumatate de ora mi se evapora cand ii vad ochii verzi stralucitori din cauza soarelui scanandu-ma, lasandu-ma fara aer.
"Harold, ai patit ceva? "
Buzele lui se intredeschid cum sunt de obicei, iar ochii lui in continuare acel tip de ochi care ma lasa fara suflare. Cred ca el este facut pentru a ma lasa pe mine fara cuvinte si in acelasi timp ma face sa ma intreb cum de ma aflu in bratele lui. Mainile se aseaza bland pe spatele meu astfel incat sa ii fie mai usor sa ma tina in brate si nu-mi pot zambetul sa apara pe buze.
CITEȘTI
Destiny
Romance*Există ființe al căror destin este să se întâlnească. Oriunde ar fi. Oriunde s-ar duce, într-o bună zi se vor întâlni.*- Claude Gallay Ce se întâmplă când ai încredere deplină în persoana de alături și exact în momentul în care nu te aștepți primeș...