Ch.8

18 2 6
                                    

Minho'nun bakış açısından

Arkamdan Jisung'un alay edercesine 'hah'ladığını duydum ve hemen telefonumu kapatıp cebime attım.

"Elbette." diye mırıldandı, etraftaki tüm kirli bulaşıkları toplayıp mutfağa gitti.

"Ne?" diye sordum, o kirli bulaşıkları temizlerken onu görmek için içeri girdim.

"Hiç değişmiyorsun ve ben buna her seferinde kanıyorum." sözleriyle alay edercesine "ne demek istiyorsun?" diye sordum.

"Ona mesaj yazdığını gördüm." diye söylendi.


"Ona mesaj atmıyordum!"

"Yani? Kendi kendime uyduruyor muyum?!" Jisung bana bağırdı.

Tekrar bir araya geldiğimizde hep böyle olurdu. Sürekli kavga eder ve birbirimize bağırırdık, ardından ya gözyaşı ya da make-up sex* gelirdi.

Bu bana kendimi bok gibi hissettiriyordu ama neden hala yaptığımı bilmiyordum.

Jisung bulaşıkları hallettiğinde ellerini yıkayıp musluğu kapattı ve merdivenlerden yukarı çıktı.

"Sung." Peşinden giderken ona seslendim.

"Hayır, seninle konuşmak istemiyorum." diye mırıldandı, yatak odasının kapısını üzerime kapatmak üzereydi ama ben onu ayağımla durdurdum.

"Neden sürekli böyle davranıyorsun? Yani, telefonumla arkadaşlarıma mesaj atamaz mıyım?" diye sordum kollarımı göğsümde çaprazlayarak.

"Arkadaşlarına mesaj atmanla ilgilenmiyorum! Felix'e mesaj atıp atmamanla ilgileniyorum!" Jisung bana bağırdı.

"Ona mesaj atmadım!"  Sesimi yükselttim.

"Ben kör değilim, Minho!" Odadan çıkmak üzereyken sesini kısmadan bağırmaya devam etti.

Onu durdurup kapıya doğru ittim.

"Bazen beni çok kızdırıyorsun." Alçak sesle "seni seviyorum" dedim. Hızlıca söyledim, onu sert bir öpücüğe çekerken.

Öpücüğüme karşılık verirken tereddüt bile etmedi. Dudaklarım dudaklarının üzerindeyken sırıttım ve onu kendime çektim.

_____________

*Make-up sex: çiftler arasında kavga ve küs oldukları zaman tartışma anında başlayan seks.

WORST OF YOU (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin