Ch.21

7 0 0
                                    

Minho'nun bakış açısı

Eve girdim, oldukça sessizdi. Kanepede birkaç battaniye ve sehpanın üzerinde neredeyse boş bir kase patlamış mısır vardı.

Birlikte film izlemiş olmalılar, diye düşündüm kendi kendime. Merdivenlerden yukarı çıkıp yatak odasına girdim, Seungmin ve Jisung'un yatakta birlikte uyuduklarını gördüm.

İçimde kıskançlık duygusunun uyandığını hissettim ve onu uyandırmak üzere Jisung'un yanına gittim.

Ama yanaklarındaki kurumuş yaşları görünce durdum, kıskançlık duygusu kayboldu ve kısa süre sonra yerini korkuya bıraktı.

Ve suçluluğa..

Alnından öptüm, uykusunda kıpırdandığında neredeyse kalbim duruyordu.

Gözlerimi açtı, "M―min?"diye mırıldandı.

"Şşş, uyumaya devam et bebeğim." diye fısıldadım, bir saniyeliğine Seungmin'e bakarak.

Beni dinlemedi ve sadece oturdu, ve bana sarıldı. Ben de karşılık olarak ona sıkıca sarıldım

"Seninle kavga ettiğim için üzgünüm." diye fısıldadım Seungmin'in uyanmaya başladığını fark ederken.

Sarıldığımızı görünce üzgünce iç çekip yataktan kalktığını gördüm. 

"B-ben şimdi eve gideceğim." Hüzünle mırıldanarak kapıya doğru yürüdü.

Jisung kollarımın arasından çıktı, "Bekle, Seung.." ayağa kalktı ve genç olana sarıldı, "Benimle kaldığın için teşekkür ederim." ona mırıldandığını duydum.

Seungmin ona karşılık vererek sarıldı, "Ne demek, Sung." dedi.

O gittikten kısa bir süre sonra ben ve Jisung yatakta birbirimize sarılarak film izledik.

WORST OF YOU (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin