Jisung'un bakış açısından
"Bebeğim! Ben geldim!" Minho'nun sesini duydum.
Onu karşılamaya gittiğimde kapıda, elinde market poşetleriyle dikiliyordu.
Güldüm, "Bana alışverişe gideceğini neden söylemedin? Seninle gelebilirdim." dedim elinden birkaç poşet alarak.
"Sana sürpriz yapmak istedim." Bana gülümsedi.
"Yiyeceklerle mi?" ikimiz de poşetleri mutfağa taşırken sordum.
"Aynen!" dedi eğilip beni öperek.
Öpücüğe gülümsedim, "Kiraz tadı aldım, nemlendiricini mi değiştirdin?"
"Ne?"
"Hiç." Aldıklarını yerleştirmeye geri dönerken güldüm.
"Hey Jisung, naber!" Bir sesin bağırdığını duyduk, hemen ardından Seungmin salona girdi.
Bizi birlikte gördüğü an, yüzündeki parlak gülümseme düştü. "Jisung, bu ne?" dedi ikimizi kast ederek bize bakarken.
"Sürpriz?" Beceriksizce söyledim.
Bir şey demeden ayağa kalkıp bileğimden tuttu, beni üst kata sürükledi.
Yatak odasına girdiğimiz anda kapıyı kapatıp bana kızgın bir yüzle döndü.
"Sana kaç kere söylemem gerekiyor, Sung?" Seungmin kollarını göğsünde çaprazlarken sorarcasına söylendi.
"Biliyorum, biliyorum. Ama bu sefer gerçekten değişeceğini hissediyorum. Sadece ona bir şans ver, Seung." mırıldandım, ellerini tutarak.
"Ona çok fazla şans verdim! Ve sen de öyle!" diye bağırdı bana inanmayan gözlerle bakarak.
"Beni de incitiyor, seni onun için ağlarken görmekten nefret ediyorum." Sessizce yere bakıyordu şimdi.
İç çektim ve ona sarıldım. "Biliyorum, Seung. Bir daha olursa, ondan ayrılacağım." dedim sessizce, başını salladı ve bana sarıldı.
Aşağıya indiğimizde Minho çoktan yerleştirme işini bitirmişti. "Kalıp bizimle film izlemek ister misin?" Seungmin'e sordu.
Seungmin bana bakarken tereddütle başını salladı, "tabii.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WORST OF YOU (ÇEVİRİ)
Hayran Kurgu"Uğruna savaşmaya değer miyiz?" Jisung, gerçekten seven biriyse kalbinin kırılmasına aldırmaz. [LMH X HJS] OWNER: @iiinvu