Minho'nun bakış açısından
Sabah 7'de uyanıp Jisung uyurken hazırlandım. Felix'ten bir mesaj geldi.
"Dışarıdayım."
"Tamam, geliyorum."
Çantamı alıp kapıyı açtım, kapatırken ufak bir gürültüyle gıcırdadı.
'Her neyse, Jisung'un uykusu ağırdır. Duymaz bile.'
Ayakkabılarımı giyip merdivenlerden indim, ön kapıyı açarken Felix'in arabasını gördüm.
Arabaya bindim, sakin bir müzik eşliğinde gidiyorduk. Kırmızı ışıkta durduğumuzda, ona baktım ve dudaklarından öptüm.
Kıkırdayıp geri öptü. Arkamızdan bir korna sesi duyana kadar öpüşmeye devam ettik. Gözlerimi devirip boştaki elini tuttum.
"Yine nereye gidiyoruz?"
"Seogwipo-si'ye." Felix cevapladı.
(Ç.N: Jeju'da bir yer)"Wow, çok romantik." Güldüm ve bana kıkırdadı.
"Kapa çeneni. Eğlenceli olacak, söz veriyorum hyung." Gülümsedi ve havaalanına doğru sürmeye devam etti.
_____
Sonunda Jeju'ya varmıştık.
Felix'in bizim için kiraladığı eve doğru gidiyorduk.
Ormanın içinde, okyanus kıyısına yakın bir evdi.
Arabadan indiğimizde Felix'in yaptığı ilk şey okyanus manzaralı balkona çıkmaktı.
"Çok güzel." Felix usulca nefesini dışarı verdi.
"Neyin daha güzel olduğunu biliyor musun?" Yanında durup ona bakarken sordum.
"Hayır, ne?" Bana bakmak için kafasını çevirdi.
"Sen."
Kızardığını yüzünü örterek gizlemeye çalıştı. Yumuşayan bakışlarım eşliğinde elini tuttum.
"Yalan söylemiyorum, çok güzelsin."
"Teşekkürler... Sen de öylesin." Kıkırdadı.
"Hadi gel, birkaç saat uyuyalım." Usulca söyledim, ben ona yol gösterirken evin yatak odasına doğru sürükledim onu.
Yatağa girip birbirimize sarıldık uykuya dalmadan önce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WORST OF YOU (ÇEVİRİ)
Fiksi Penggemar"Uğruna savaşmaya değer miyiz?" Jisung, gerçekten seven biriyse kalbinin kırılmasına aldırmaz. [LMH X HJS] OWNER: @iiinvu