Ch.22

6 0 0
                                    

Jisung'un bakış açısı

Minho ve ben sarılarak film izlediğimiz sırada, aklım dün geceye gitti, kavga ettiğimiz şeylere.

Felix ve vişneli dudak nemlendiricisinden bahsetmiştim, o da sinirlenmiş ve çok geçmeden evden çıkıp gitmişti.

Ve o döndükten sonra, bu konuda tek kelime bile etmedik. Her zaman ki gibi.. Büyük bir kavga ederdik ve sonrasında bunun hakkında tek kelime bile etmezdik.

Bundan oldukça nefret etmiştim. Neden güzel bir şekilde iletişim kuramıyorduk? Bunu yapmak cidden bu kadar zor muydu?

Benim hatam mıydı? Kalbim tekrar sıkışmaya başladığında dudağımı ısırdım.

Sarılmak istedim, ama Minho'ya değil. Benden başka birilerine sarılan birisi tarafından bir sarılma almak istemedim.

İlişkimizi berbat eden biri tarafından değil, beni aldatan biri tarafından değil, bana yalan söyleyen, kalbimi kıran bir adam tarafından değil.

Belki.. Her zaman benim için orada olan biri tarafından? Herhangi bir kriz anından sonra beni sakinleştiren biri tarafından, en yakın arkadaşımdan.

Bu garip bir şekilde farklı hissettirdi, oturduğum yerde bıkmış bir şekilde iç çektim.

"Ne oldu?" Minho sordu, başımı 'bir şey yok' anlamında salladım. "Hiçbir şey, bir yere gitmem lazım." dedim oturduğum yerden kalkarken.

"Nereye gidiyorsun? Seni götürmemi ister misin?" diye tekrar sordu.

"Hayır, sorun değil. Çok uzak değil, yürüyebilirim. birazdan döneceğim." kelimeleri ard arda sıralayarak mırıldandım.

______

Birkaç dakika boyunca yürüdükten sonra kapısını çaldım, annesi cevap verdi.

"Merhaba Bayan Kim, Seungmin evde mi?" diye sordum. Parlak bir şekilde gülümserken başını salladı.

"Evet, odasında olmalı. ama dikkatli ol, pek havasında değil gibi." Annesi kaşlarını çattı, ben de başımı sallayarak yatak odasına giden merdivenlere yöneldim.

Kapıyı çaldım, "Seungmin?" seslendim.

Kapının arkasından bazı ayak sesleri duydum, hafifçe şişmiş ve kızarmış gözleriyle kapıyı araladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WORST OF YOU (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin