Ch. 20

8 0 1
                                    

Jisung'un bakış açısı

Ben ve Seungmin kanepede oturuyorduk. Minho hala gelmemişti. Sadece nereye gittiğini tahmin edebiliyordum, bir kez daha.

Diğer kadın adında bir filmi izliyorduk. Komikti, ama aynı zamanda üzücü.

Bu, benim ve Minho'nun ilişkisini düşünmemi sağladı, o benim arkamdan başka bir adamla yatarken ben onun aşkından kör olmuştum.

Aptal değidlim, partiden sonraki geceyi biliyordum, ama hakkında hiçbir şey söylememiştim. Ona bu kadar aşık olmam benim hatam mıydı? Onun şuan da muhtemelen Felix'le olduğunu bilmeme rağmen.

Acıtıyordu. Kalbin sıkışıyormuş gibi... Kalbinin sıkışmasına sebep olan hayatının aşkıysa bu seni daha da zorluyordu.

Ben ona umutsuzca aşığım.. Derin bir nefes aldım, kafamı Seungmin'in omzuna koydum, kafasını çevirip bana baktığını hissedebiliyordum.

Ama ben sadece ekranı izlemeye devam ettim.

Dizideki kadın karakter, herkesle birlikte sahildeki kumlarda oturuyordu. Gözyaşlarımın yanaklarımdan yuvarlandığını o an fark ettim.

"Seungmin," fısıldadım ve o sadece 'hmm'ladı.

"Ö-özür dilerim.."  diye fısıldadım titrek bir sesle.

"Neden?" Nazikçe sordu. "Hâlâ aldattığını bilsem de onunla ilişkime devam ettiğim için." bana dönüp sarıldı.

"Çok üzgünüm, Seungmin. ben... tavsiyeni dinlemediğim için üzgünüm-"

"şşş, sessiz ol." Seungmin sessizce söylerken, kolları etrafımda bir çember çizdi ve sırtımda birleştiler.

Birkaç dakika sessizce ağladıktan sonra geri çekildim ve gözlerine baktım.

"Onu hala seviyor olmam kötü mü?" ona sordum. "Bilmiyorum. öyle mi-" birden durakladı.

"Ne?" Sorgular bir ses tonuyla sordum.

"Boş ver. hadi uyuyalım, tamam mı?" Sözlerine karşılık başımı salladım ve birlikte yukarı, yatak odasına, çıktık.

Beraber yatağa uzandığımızda burnumu çektim ve Seungmin beni başka bir kucaklamanın içine çekti.

"Ağlama, Sung. seni ağlarken görmekten nefret ediyorum." diye fısıldadı. Göğsüne yaslanıp onaylarcasına başımı salladım.

WORST OF YOU (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin