Seungmin'in bakış açısı
Titrek bir şekilde nefes verdim, sıcak gözyaşlarımın durmadan yanaklarımdan aşağı düştüğünü hissediyordum.
Tanrım, çok acıtıyor.
Bundan nefret ediyorum, neden her şey böyle olmak zorunda? Neden tek bir şey bile yolunda gitmiyor?
Kapının arkamdan açıldığını duyduğumda hızlıca gözyaşlarımı sildim. "Hey, Seung- iyi misin?" Jisung'un sesini duydum.
"Ağlıyor muydun?" Sesindeki endişe açıkça belli oluyordu.
Konuşursam sesimin çatlayacağını bilerek başımı salladım.
"Seung.." dedi ve yanıma oturdu.
"Sorun ne? Benden bir şey saklamana gerek yok, bana söyleyebilirsin." dedi kolunu bana sararak.
"H-hiçbir şey, sadece.. bazı ş-şeyleri düşünüyordum." diye fısıldadım, başımı aşağıda tutarak.
"Her zaman bana gelebileceğini biliyorsun, değil mi?" Jisung sordu.
Başımla onaylanıp kafamı onun omzuna yasladım.
Yavaşça iç çektim ve bana daha sıkı sarıldı. İkimiz de yan yana yatağa uzandık ve Jisung başını bana çevirdi.
"Sen her zaman benim en iyi arkadaşım olacaksın ve ben her zaman burada olacağım." dedi ona bakarken. Ona daha da yaklaşarak başımı salladım.
"Teşekkürler, Sung." Fısıldayarak konuştum. O da aynı şekilde fısıldayarak karşılık verdi.
"Önemli değil, Seung"
______________
Ç.N: Evet biraz(!) fazla beklettim sizi ama tercih yapıp gidecekken bi anda mezuna kalmış olarak buldum kendimi, biraz karışık şeyler oldu o yüzden buraya pek zaman ayıramadım🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WORST OF YOU (ÇEVİRİ)
Fanfic"Uğruna savaşmaya değer miyiz?" Jisung, gerçekten seven biriyse kalbinin kırılmasına aldırmaz. [LMH X HJS] OWNER: @iiinvu