Hoofdstuk 2

45 4 2
                                    

Zondag 20 juni


'Ah eindelijk daar is het.' Ik kwam nog maar juist aan bij Brent toen hij al kwam aangelopen en riep: 'Daar ben je, waar bleef jij zo lang?????' Terwijl we naar binnen stapten legde ik hem uit dat ik mij weer heb overslapen. 'Zoals altijd dus te laat hé!' We lachten. We ploften in de zetel en speelden zoals gewoonlijk weer eens Call Of Duty. Zo vloog de tijd voorbij en moest ik weer naar huis vertrekken. Onderweg naar huis was het op de weg wel heel stil, te stil. Toen schoot het mij plots te binnen dat het morgen weer school is. 'Aah morgen weer vroeg opstaan.' Eens thuis aangekomen maakte ik me al klaar om te gaan slapen. 'Lekker vroeg gaan slapen om morgen vroeg uit de veren te kunnen komen.'


Maandag 21 juni

Biep biep biep!!! Ik sloeg met halfopen ogen op mijn wekker en keek even rond in mijn kamer: groen en bruin beschilderde muren, posters van coole auto's, mijn kikker knuffel, mijn LEGO die uitgestald stond en een pikante foto. Ik slenterde de trap af en probeerde mijn evenwicht te behouden. Eens aangekleed ging ik aan tafel zitten en at een kommetje yoghurt. Op de tafel lag weer een krant en deze keer luidde de titel 'Gekke professor doodt 34 collega's in Zweden!' Verder stond: Een Zweedse professor die onderzoek deed naar medicijn tegen kanker heeft volgens getuigen 34 collega's gedood. De man was volgens hen helemaal doorgedraaid. Hij werd neergeschoten door de lokale politiedienst. 

'Waar gaat de wereld nu naar toe!' , vroeg ik mezelf af. 



Ziehier het 2e deel van 'Virus is coming'. Ik hoop dat jullie er nu al van genieten, maar ik kan je verzekeren: het beste komt nog ;) !!!

Er volgen nog veel meer delen dus blijf zeker up-to-date. 

Grtjes JarrieBorrie 

Virus is coming!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu