Ik schrok wakker door een hard gekrijs! Ik sprong uit de zetel om zo naar de keuken te gaan. Ik had het gevoel dat er iets veranderd was. Ik snoof even de lucht op. Het rook erg raar. Ik zette nog maar 1 stap in de keuken en...
'WTF!!!'. Wat ik daar zag was bijna niet te beschrijven. Overal bloed. Ik dacht eventjes dat mijn ontbijt terug naar boven zou komen. Zo snel als ik kon liep ik uit de keuken om daarna zo snel mogelijk uit het huis te rennen. Maar iets hield mij tegen. 'Een hand!!!' Er lag een hand in een plas bloed in het midden van de gang. Aan het hand zat een polsbandje van een fuif. Ik wist meteen van wie het was: Mijn broer. Ik liep zo snel mogelijk uit het huis de stallen in. Maar de deur was versperd door een persoon. 'Je moet me helpen mijn broer is vermoord door iemand! Help!' . Toen de persoon zich omdraaide stortte hij zich op mij. Het gezicht was helemaal bebloed en beschimmelt. Hij probeerde mij te bijten maar ik hield mijn arm voor zijn keel zodat hij niet aan mij kon. Ik wist dat ik het niet lang meer kon houden. Toen kwam het mij te binnen dat ik nog steeds mijn zakmes in mijn broekzak had zitten. Zonder na te denken stak ik met het mes. Ik mis! Hij beet me in de keel. Mijn ogen vielen dicht. Ik voelde me langzaam leeglopen alsof iemand een kraantje in mij stak en het langzaam openzette.
'Dyorn, opstaan nu!!! Straks ben je nog te laat voor school! '. Ik opende mijn ogen en keek rond. Ik lag in mijn kamer. Zo snel als ik kon greep ik naar mijn keel. Niks. Het was maar een droom. Ik was zo opgelucht dat ik nog even bleef liggen en genoot van het heerlijke gevoel van mijn zachte kussens.
Het 4e deel van Virus is coming. Ik hoop dat dit boek jullie interesseert en dat jullie het tof vinden. Blijf zeker up-to-date.
Vele Grtjes JarrieBorrie
JE LEEST
Virus is coming!
General FictionIn een labo in Zweden waren wetenschappers op zoek naar een medicijn tegen kanker. Dat onderzoek draaide heel anders uit. In plaats van een medicijn te vinden, creëerde men onwetend een nog gevaarlijker virus. In het begin dacht men het virus nog in...