Hoofdstuk 3

32 4 0
                                    

Ik wou mijn jas net aandoen om te vertrekken naar school toen plots de telefoon rinkelde. Zo snel als ik kan liep ik ernaartoe om op te pakken, want het gebeurde niet vaak dat iemand zo vroeg in de morgen belde dus kon het wel belangrijk zijn. Toen ik de hoorn aan mijn oor hield zei ik de woorden: 'Hallo, met wie spreek ik? '.

Ik hoorde daarna een stem die mij zeer bekend was. Natuurlijk, het was Las. Las is ook nog een hele goede vriend van mij. Hij zei: 'Heb je het goeie nieuws al gehoord? Het is vandaag geen school! '. 'Wat geen school!!!' : vroeg ik aan hem. 'Ja, wist je dat dan niet? Waarom weet ik ook niet, maar dat boeit toch niet. Ik belde eigenlijk of we konden afspreken om eens naar de cinema te gaan ofzo.' . 'Nah. Ik blijf liever nog een beetje thuis.' 'Wat jij wil.', zei Las. Zou vandaag iets te maken hebben met die dinges daar in Zweden? Pfff ik breek er mijn hoofd niet over. Nu ga ik mij in de zetel ploffen en zet een leuk muziekje op.




Voila het 3e deel van 'Virus is coming'! Ik weet het, het duurde wel een heel tijdje voordat dit deel uitkwam. Ik hoop nu wat meer aan mijn boek te werken in de hoop meer delen klaar te krijgen. Alvast heel erg bedankt om dit deel te lezen. Blijf zeker up-to-date want er volgt meer!!!

Vele Grtjes JarrieBorrie!!!

Virus is coming!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu