1.3/ამაღელვებელი დილა

53 7 0
                                    

-ლისააააააააა-ჯისუ ჩემს ოთახში შემოვარდა და ბოლო ხმაზე კიოდა ჩემს გასაღვიძებლად.
-აეგდე,უკვე შვიდი საათია.
-აუ 5 წუთიც რააა-ვთქვი და საწოლის მეორე მხარეს გადავბრუნდი.
-სატრფოსთან დაგაგვიანდება-ჩურჩულით და სიცილით მითხრა ეს და მაშინვე წამოვხტი.

იმის თქმა კი დამავიწყდა,განსაკუთრებულ ბიჭზე მხოლოდ ჯისუმ იცის...

-ოთახი რას გიგავს!-თქვა ჯისუმ დამცინავი ხმით
-ოდესმე დავალაგებ-ვთქვი და აბაზანაში შევედი თავის მოსაწესრიგებლად.

თავი მოვიწესრიგე და სამზარეულოსკენ გავეშურე ბედნიერი სახით.იქ როგორც ყოველთვის როზე დამხვდა ყველანაირი ტკბილეულით ხელში.
-დილა მშვიდობისა ძილის გუდა-მითხრა გამოტენილი პირით.
-დილამშვიდობისა "ღორმუცელა"-ვთქვი და ჯენის ოთახისკენ წავედი.
-ჯენი გამოსვლას აღარ აპირებ?-ვთქვი მობეზრებული ხმით
-აუ ტანსაცმელი ვერ ავარჩიეეეე
-როგორ შეგიძლია ამდენი ტანსაცმელი გქონდეს და ვერ არჩევდე რა ჩაიცვა?-ვუთხარი დამცინავად
-ეს ჩემი ბრალი არაა-მითხრა ჯენიმ მოწყენილი ხმით.

-მე წავედიიი-ხმამაღლა ვთქვი რომ ყველას გაეგო და სახლიდან სასწრაფოდ გავედი.

კაფესთან დაახლოებით 10 წუთში მივედი და იქვე დავინახე ბიჭი,დიახ სწორედ ის ბიჭი.-თავი ხელში აიყვენე ლისა და არაფერი გააფუჭო-ვეუბნებოდი ჩემს თავს ჩუმად,კაფის კარი შევაღე და შევედი.მან შემამჩნია გამომხედა და გამიღიმა...-ნუთუ ეს მართლა მოხდა?ჯანდაბა ეხლა ვიყვირებ!!!ეს რატომ გააკეთა?-მეც გავხედე,ის კი კვლავ მიყურებდა.

შემდეგ ისეთი რაღაც ხდება რამაც ძალიან გამაკვირვა და აღმაშფოთა:ის ჩემსკენ მოდის.

Love & Suffering\\სიყვარული & ტანჯვა (დასრულებული)Where stories live. Discover now