23. Kapitola*

433 18 2
                                    

*smut*
•Jessica POV•
K Angelině jsme se vrátily poměrně pozdě večer. Procházka už pak byla příjemná, Angie očividně znala místa kam moc lidí nechodí, takže nás nikdo nerušil. ,,Měla bych jít už domu." Řekla jsem. ,,Nemusíš můžeš zůstat tady. Budu ráda." Řekla rychle. ,,Nemám tady ani věci."-,,Půjčím ti něco." Očividně mě tady vážně chtěla. ,,Tak dobře přemluvila si mě." Zasmála jsem se a ji se na tváři okamžitě objevil ten její krásný úsměv.

Nějakou dobu jsme byly ještě dole ale pak jsme se rozhodly, že si půjdeme lehnout, protože musíme ráno vstát. ,,Kde mám spát?" Zeptala jsem se. ,,No semnou přece." Řekla sebevědomě. Chvíli jsem na ni nedůvěřivě koukala. ,,Jestli nechceš nemusíš ale byla bych ráda." Řekla nadějně. Souhlasila jsem a ona na nic nečekala a vzala mě k sobě do pokoje. ,,Sedni si, dám ti něco na spaní." Pak zmizela v šatníku. Moc dlouho mě ale nenechala čekat, protože během chvíle byla zpátky i s černým trikem. ,,Převlékni se klidně v koupelně jestli chceš." Poděkovala jsem jí a odešla. Chvíli jsem zkoumala své okolí a obdivovala, jak má koupelnu zařízenou.

Nakonec jsem na sebe hodila její triko a ani se nedá popsat jak krásně vonělo. ,,Jsi v pohodě Jess?"-,,Jojo jsem." Řekla jsem a vylezla ven, kde mě čekal pohled na teď už převlečenou Angelinu. Chytila mě za ruku a vedla k posteli. Tam mě jako nějaké malé dítě uložila, přikryla a pak šla udělat to samé.

Chvíli jsme si povídaly, mně to pak nedalo a podívala jsem se na internet, jestli se tam něco nepíše. Překvapivě jsem tam už našla svoje a Angeliny fotky. ,,Podívej." Řekla jsem a ukázala ji mobil. Angie si ho vzala a listovala ve fotkách, četla si články a asi se ji to moc nelíbilo, protože se začala mračit. Podala mi ho zpátky a já podle jejího pohledu poznala, že si to mám přečíst taky. Bylo to nechutné. O Angelině tam psali jako o nějaké děvce, která si do postele vezme každého. No a já tam byla za mladou a blbou holku, která se na ní snaží přiživit. Angie si mého pohledu na to všimla proto mi mobil vzala a položila na noční stolek. Přitáhla si mě k sobě na klín a šeptala mi tiché omluvy. ,,Nemáš se za co omlouvat." Řekla jsem potichu. ,,Ale mám, měla jsem vědět, že se to stane." Dala mi polibek do vlasů a hladila mi je.

Nějakou dobu jsme takhle byly ale Angie pak začala jednou rukou jezdit níž po mém boku. Dotyk to byl příjemný, Angelina se toho nebála a sjela až k mému zadku, který i zmáčkla. Trochu jsem vyjekla a pak i vzdychla. ,,Líbí se ti to?" Zeptala se škádlivě. Přikývla jsem tiše na souhlas. Víc jsem se přitiskla do jejího objetí a hlavu zabořila do její hrudi. Když mi ho znovu zmáčkla, já díky tomu tiše zakňučela, což ji očividně povzbudilo, aby pokračovala. Zvedla jsem proto hlavu a ona neváhala a okamžitě mě políbila. Začala jsem rukou sahat Angie pod její triko, díky čemuž jí z úst uniklo zasténání. Pak mě za tu ruku ale chytila. ,,Jsi si jistá?" Zeptala se. ,,Ano jsem." Řekla jsem nedočkavě a doufala, že se už nebude ptát. Na nic víc nečekala, chytila lem mého trika a přetáhla mi ho přes hlavu. Chvíli obdivovala mé tělo, které bylo pouze v kalhotkách. Opatrně, jako kdyby se bála, že se rozpadnu, přejela prsty od mých ramen, přes prsa až ke kalhotkám. Díky tomu mi naskočila husí kůže. ,,Jsi tak krásná Jess." Řekla, jeden polibek položila na můj krk, další na rameno a takhle pokračovala až k mému poprsí. Jedno něžně políbila, pak si vzala moji bradavku do úst a začala sát. To ze mne vytáhlo hlasité zasténání a ona začala sát víc. Druhou rukou dál prozkoumávala mé tělo, než začala stejnou pozornost dávat druhému prsu.

Angelina mě pak položila na postel, aby měla všude lepší přístup. ,,Měla bych ti něco říct." Tázavě se na mne podívala. ,,Nikdy jsem to...no víš co."-,,Jsem tvoje první? To ničemu nevadí. Jen mi řekni když budeš chtít přestat ano?"-,,Ano." Vydechla jsem. Pomalu si líbala cestu až k mým kalhotkám, kde je rukama stáhla dolu. Naposled se na mne podívala, aby viděla můj souhlas. Pak její obličej zmizel mezi mými stehny. Začala mi jemně sát klitoris, a abych se moc necukala, ruce zahákla za moje stehna a držela je na místě. Cítila jsem jak se mi její nehty škrábou do kůže, kde určitě budou stopy. Z úst mi unikalo několik hlasitých sténání i pár nadávek. ,,Prosím... potřebuji-" moje slova se zkrátila, když jsem zase zasténala. ,,Co potřebuješ lásko?"-,,Tvoje prsty." Podařilo se mi říct. Nechtěla mě škádlit a jeden do mne opatrně vložila. Ze začátku to bylo nepříjemné ale pak se to změnilo ve velké potěšení. Přidala druhý prst a dál sála můj klitoris. Věděla jsem, že už to dlouho nevydržím. ,,Já už-" tentokrát mě přerušila její slova. ,,Já vím. Pusť to." S tím jsem přišla. Angelina chvíli počkala, než ze mne vytáhla své prsty.

Nějakou chvíli mě nechala jen tak ležet, abych uklidnila svůj dech. ,,Dobrý?" Zeptala se starostlivě. ,,Výborný." Usmála jsem se na ni a ona mi úsměv opětovala. Lehla si a otevřela svoji náruč, aby mi naznačila, že se mám přitulit. Okamžitě jsem si lehla a hlavu položila na její hruď. Chvíli jsme takhle byly, pak jsem Angelinu začala hladit na boku a postupovala jsem k jejímu bříšku. ,,Co to děláš?" Zeptala se. ,,Chci, aby ses taky cítila dobře.-,,Nemusíš to dělat, počkám." Řekla ale já si nedala říct a pokračovala. Rukou jsem pak znovu zajela pod její tričko a hladila její hladkou kůži. ,,Můžu ti to sundat?" Přikývla a já neváhala a stáhla to. Naskytl se mi nepopsatelný pohled. Její krásná prsa, hubená ale vypracovaná postava, na které měla černá tanga a další tetování, která jsem ještě neměla možnost vidět. Byla opravdová bohyně. ,,Líbí se ti co vidíš?" Zahučela jsem na souhlas. Nešetřila jsem dotyky na jejím krásném těle. Největší pozornost ale dostala její krásná ňadra. Jedno jsem neustále mačkala a druhé líbala. Prakticky jsem s nimi opakovala stejný proces jako ona. Jednu ruku jsem pak ale přesunuly dolu a zajela pod tanga, kde jsem našla obrovské vlhko. Šibalsky jsem se na ní podívala a ona se stydlivě usmála. Dala jsem jí rychlý polibek na rty než jsem sundala její spodní prádlo. Ona mě ale zarazila. ,,Mám tam jizvy. Ne zrovna moc pěkné." Podle jejího tónu jsem poznala, že ji to asi dost trápí. ,,Pořád se mi budeš líbit stejně. Žádné jizvy to nemůžou změnit." Angelina si mě přitáhla k sobě a hluboce mě políbila, já u toho rukou úplně stáhla ta tanga. Prsty jsem jí začala kroužit po klitorisu a očividně si to užívala, protože jednou svojí rukou pevně svírala prostěradlo a druhou si zakrývala ústa. Trochu jsem se pak posunula, abych měla přístup k jejím prsům, které jsem zase začala sát. Ve svých vlasech jsem pak ucítila ruku, která mě za ně tahala, abych se na ni podívala. Naznačila mi, že se mám se svými ústy přesunou dolu, já nic nenamítala a poslechla. Opravdu tam měla několik jizev, na které se pak budu muset zeptat ale to počká. Prsty jsem přesunula do ní a svojí pusu na klitoris. Pořád mě jemně tahala za vlasy, což byl příjemný tlak. Mohla jsem říct, že je už blízko a měla jsem pravdu, protože během chvíle přišla i s hlasitým sténáním.

Vyndala jsem z ní prsty olízla je do čista a pak se přesunula k ní. ,,To bylo úžasné." Řekla a dál usměrňovala svůj dech. ,,To jsem ráda." Odvětila jsem jí. Angelina se pak zvedla z postele a já čekala co bude dělat. ,,Jdu se vykoupat a ty semnou." Řekla velitelským tónem. Zasmála jsem se a stoupla si k ní. Znovu jsem si prohlédla její nahou podobu a když se otočila, že jde pro čisté věci, uviděla jsem nespočet tetování na jejich zádech. ,,Počkej ty je máš i na zádech?"-,,Očividně jo."-,,Budeš mi muset někdy říct co všechna ta tetování znamenají." Souhlasila a už mě konečně vedla do koupelny. ,,Vana nebo sprcha?" Zeptala se. ,,Chci si jít co nejdřív lehnout zpátky do postele, takže sprcha." S mým názorem souhlasila a obě nás zavedla dovnitř.

Po rychlé sprše jsme se vrátily do postele, kde jsme se k sobě přitulily. ,,Zítra půjdeme do práce až později." Řekla najednou. ,,Proč?"-,,Nechci zítra vstávat brzo nebo pospíchat. Chci si to s tebou užít." Bylo fajn, že nemusíme vstávat tak brzy a i se vyspíme. Angie mě hladila po vlasech a to je poslední věc, kterou si pamatuji, než jsem upadla do říše snů.

1430slov
Berte to jako náhradu za tu minulou kapitolu. Snad se líbí. Votes a komentáře potěší.🤍

You're MineKde žijí příběhy. Začni objevovat