~o týden později~
•Jessica POV•
Před pár dny mi paní Jolie poslala zprávu se všemi informacemi o naší cestě. Co jsem ale nečekala bylo, že pro mne pošle řidiče, abych se nemusela stresovat. Zjistila jsem, že moje city k ní jsou větší a větší. Ano není to správné ale může mě někdo vinit? Vždyť je dokonalá.Čekala jsem před domem na řidiče. S paní Jolie jsem byla domluvená, že se potkáme na letišti. Auto nakonec přijelo, z něho vystoupil mile vypadající muž. Pozdravil mě, otevřel mi dveře, abych si mohla nastoupit a pak moje věci odnesl do kufru auta. Vytáhla jsem si telefon a poslala zprávu paní Jolie, že už jsme na cestě. Ona mi během chvilky odpověděla, že už se na mne těší. Takhle zpráva mi hned vykouzlila úsměv na tváři.
Cesta netrvala ani tak dlouho, jak jsem čekala. Myslela jsem, že normálně půjdeme dovnitř, to se ale nestalo. S autem jsme se dostali přímo na ranvej. Tam jsem viděla paní Jolie. Měla na sobě černé kalhoty a obyčejnou šedou mikinu. Hrozně jí to slušelo. Vystoupila jsem a šla hned za ní. Muž, který mě sem přivezl vyndal moje zavazadla a podal je někomu jinému. ,,Dobrý den." Pozdravila jsem ji. ,,Ahoj doufám, že se těšíš."-,,Hrozně. Tohle je vaše?" Ukázala jsem na letadlo. ,,Samozřejmě." Řekla s hrdým úsměvem.
Interiér byl absolutně nádherný. Cítila jsem jak mi někdo poklepal na rameno. ,,Blokuješ cestu." Řekla paní Jolie. ,,Omlouvám se, jen je to opravdu nádherné. Kam si mám sednout?"-,,Kam chceš kotě." Zase ta přezdívka. Musela jsem být úplně rudá. Sedla jsem si na jedno místo, které bylo u stolu a ona se posadila naproti mně. ,,Dáš si potom něco k jídlu a pití?" Zeptala se mě. ,,Ráda." Přikývla, zapnula si pás a řekla mi ať udělám to samé. Letadlo vzlétlo a my se dostali nahoru. Obě jsme se pak odpoutaly a paní Jolie zavolala nějakou ženu. ,,Co si dáš?"-,,Nevím."-,,Chceš něco sladkého?" Přikývla jsem. ,,Dvakrát palačinky a šampaňské." Svou pozornost znovu přesunula na mne. ,,Takže až dorazíme máš pro zbytek dne volno. Zítra nás čeká jedna přehlídka, já musím jít na jedno focení a byla bych ráda kdybys šla semnou."-,,Půjdu moc ráda. Jen mě zajímá co si mám vzít na tu přehlídku."-,,Nemusíš se bát o to jsem se už postarala. Do hotelu za námi přijde můj známý a jeho tým. Ty se o všechno postarají." Přišlo mi, že je s ní dneska něco jinak, jen nevím co přesně.
Přerušila nás zase ta dáma, tentokrát vezla jídlo a dvě skleničky s šampaňským. ,,Děkujeme." Vypadalo to strašně dobře a nebudu lhát měla jsem i hlad. Paní Jolie vzala svoji sklenici a pozvedla ji. ,,Na zdraví." Obě jsme se napily a pak se pustily do jídla.
Nemohla jsem si nevšimnout pohledů od paní Jolie. ,,Děje se něco?" Zeptala jsem se s nadzvednutým obočím. ,,Ne, mělo by?"-,,To mi řekněte vy. Všimla jsem si vašich pohledů." Samotnou mě překvapilo, jak sebejistě jsem to řekla. Její tváře se zbarvily do červeného odstínu. ,,Promiň." Sklopila pohled a dál jedla. Opravdu jsem ji teď musela vyvést z míry. Nikdy jsem neviděla, aby se takhle chovala.
Let jinak proběhl v pohodě a bez komplikací. Když jsme přistáli čekalo na nás už auto, které nás mělo odvést do hotelu.
Hotel byl absolutně obrovský a luxusní. ,,Dobrý den měla bych zde mít dva rezervované pokoje na jméno Jolie." Řekla když jsme došly na recepci. ,,Jistě paní Jolie. Tady jsou klíče. Vaše zavazadla vám přinesou." Podala nám klíče a paní Jolie jedny dala mně. Pokoje byly v jednom z nejvyšších pater hotelu což znamenalo, že výhled bude úplně skvělý.
Obě jsme se šly podívat do svých pokojů. Bože bylo to nádherné. Muselo to stát hrozně peněz. Okamžitě jsem skočila do postele a užívala si měkkost matrace. Najednou se ozvalo zaklepání na mé dveře. Zvedla jsem hlavu a uviděla muže, který nesl mé kufry. ,,Děkuju." Položil je a odešel. Během chvíle se ale ozvalo další zaklepání na dveře. Zvedla jsem se, šla jsem otevřít dveře a v nich stála paní Jolie. ,,Mužů dál?" Přikývla jsem. Šla dovnitř, posadila se na okraj postele a já udělala to samé.
,,Napadlo mě jestli by ses nechtěla jít třeba projít."-,,Moc ráda."•Angelina POV•
Chtěla jsem ji vzít na večeři do jedné menší restaurace. ,,Vezmi si nějaké šaty prosím. Za deset minut se sejdeme v hale." Vypadala docela zmateně ale přikývla a šla se převléct. Sama jsem na sebe šla hodit něco jiného. Zvolila jsem jednoduché bílé šaty, které mi sahaly těsně pod kolena a měly malý výstřih.Po dnešním malém incidentu v letadle bych ráda zjistila jak to má. Rozhodně semnou totiž flirtovala. Taky jsem si ale uvědomila, že bych si měla začít dávat trochu pozor na své pohledy. Jenomže už to v její přítomnosti není tak snadné. Hrozně mě rozptyluje. Snad všechno proběhne v pořádku.
804slov
Přijde mi to trochu chaotické ale už se mi to nechce víc předělávat. Netuším kdy vyjde další kapitola. Píšu totiž i příběh s Diane a snažím se o nějaký one shot.🤍
ČTEŠ
You're Mine
FanficJessica na večírku svého kamaráda pozná velmi úspěšnou ženu. To ale ještě netuší, že se stane její šéfkou. Co se stane když je Angelina odhodlaná dostat Jess...?