Україна
Високий хлопець, який, скажемо так не дуже полюбляє свою "родину". Не рідний син радянського союзу, має доволі погані відносини з прийомною родиною. Проте він доволі цікава особистість. Полюбляє готувати, читати. Любить мир, прагне стати кращим.
Обожнюю гуляти по гаю.
Турботливий до тих хто йогу дорог.
Характер: доволі спокійний ( але якщо довести, може й сказати все що думає ), проте може постояти за себе, веселий, іноді буває токсичним.
Використовує діалекти.Росія
Високий хлопець.Ностальгує по радянському союзу, має шкідливі звички (курить та випиває). Прагне стати наймогутнішою країною. Хоче повернути СРСР.
Не визнає українську мову та білоруську. Бо вважає що це діалекти російської.
Характер: агресивний, гордовитий, рішучий (легкий на підйом ), спочатку робить, а потім думає.
Гопнік.(Так як мені до вподоби як і чоловіча так і жіноча версія, Японії буде 2 )
Японія (чоловік)
Він дуже серйозний, обожнюю науку, для деяких він зануда, дуже розумний.
Виглядає холоднокровим, проте це зовсім не так. ( По секрету скажу, що його щоки легко зробити червоним)
В тайні захоплюється аніме, але більш до вподоби йому манга. Ніколи в житті не зізнається про це своїй сестрі.
Прагне бути самою технологічною державою.
Творча особистість, проте на відміну від сестри він проявляє її в технологіях.
Вважаю що його сестра трохи з'їхала з глузду, проте він любить її. Але вважає її занадто активною.
Характер: спокійний, креативний, розумний, упертий ( якщо йому на думку спала якась "геніальна" ідея, то він обов'язково захоче реалізувати її, його дуже складно зупинити)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Реакція по кантріхуманс
FanfictionПані та панове, ви коли небудь бачили реакції по кх українською? Ні? Тож, вітаю, це перша реакція по кх українською! ( Сподіваюсь, я не кину її через 0.5 секунд) 1 розділ це мої хетканони, тож пишіть закази, будь ласка, любі мої.