Реакція 3

423 18 14
                                    

Реакція на те що Т/і сирота

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Реакція на те що Т/і сирота

Крим
Тобі хотілося комусь висловитися, тому що тобі було дуже тяжко тримати цю журбу в себе на душі. Висловитися ти вирішила своїй найближчий та найкращій подрузі Крим.
Ти тихо обійняла її, дівчина не очікувала цього тому трохи злякалась.
- Ой, ти мене налякала, - сказала дівчина.
- Крим, я хочу тобі щось сказати, ти ж не проти? - тихо спитала ти.
- Так, звісно, - відповіла та.
Ви сіли на диван обіймаючи одну одну.
Це була дуже довга бесіда, вже Крим вислухала тебе до кінця, міцно обіймаючи.
- О, Господи, Т/і , це просто жахливо...- сказала Крим в кінці твоїй розповіді.
Ви мовчки обіймалися одну одну, дуже довго. Десь хвилин сорок.
Поки твоя подруга не вирішила знищити цю тишу
- пам'ятай, я завжди тебе вислухаю, бо ти моя найкраща подруга, я дуже тебе люблю, - тихо сказала Крим.
__________________________
Вона дуже сильно тебе любить та цінить, їй справді прикро що таке сталося.
Вона тебе завжди вислухає, тож мені здається що в тебе є свій особистий психолог.

Україна
Ви вирішила поговорити по душах з Україною, або ж знаєш що твій друг завжди тебе вислухає.
- Україно, давай поговоримо? - спитала ти смикнувши його за светр.
- Га? Та-та, звісно, сідай на диван, - сказав хлопець, постукавши по канапі.
Ти сіла біля нього обійнявши парубка руками й ногами. Через цей жест Україна трохи почервонів, але обійняв тебе у відповідь.
Ти почала розповідати про свої почуття з той жахливої події, свої враження та емоції.
Україна не перебиваючи слухав тебе.
- Якщо тобі тяжко на душі, то може висловитися мені, - прошепотів той на вухо, - я теж сирота, тому знає як складно це...
_________________________
+ Ще один психолог

росія
Ох, трасця, краще б ти це не казала.
Цей виродок ітак до тебе погано ставиться, або ж на твою думку нападати на сусідні країни м'яко кажучи погана ідея. Та й ти не підтримаєш його політику.
Тож тепер коли він тебе бачиться, він жартує про те що ти сирота. Інколи бувало таке, що ти довго плакала через це.
Але ти головне не звертай уваги на нього.
- Эй, ты ну иди поплачь, или к мамочке или папочке. Поплачь, - сказал парень, - а ой забыл у тебя ж их нет.
Останню фразу він сказав дуже огидно, та й вона сильно зачинила тебе.
________________
Тут усе зрозуміло...

Польща
Вона мовчки обійняла тебе. Це були ніжні, але міцні обійми.
- Якщо тобі буде потрібна підтримка, то ти знаєш до кого звернутися...- прошепотіла на вухо тобі Польща.
_________________________
Їй дуже шкода тебе.

Японія (ж)
Вона була і великому шоці, тому Японія без зайвих слів обійняла тебе.
Це були міцні та довгі обійми. Ти вирішила висловитися своїй коліжанки. Та зняти з себе гору журби з серця.
Ваша розповідь тривала годину, а може більше. Ви оби дві не пам'ятаєте, але точно знаєте, що Т/і стало легше на душі.
_________________________
Вона тебе любить, тому дуже хоче допомогти тобі. Вона буде показувати тобі багато добрих, позитивних аніме, щоб відволікти тебе.

Японія (чол)
Ох, трасця. У вас якось зайшла тема про батьків. Ти згадавши той жахливий день, коли ти дізналась про смерть своїх батьків. Твої очі не по волі, навчилися сльозами.
Японія це помітив, та хутко підійшов до тебе, обійнявши тебе.
Він далеко не дурень, він зрозумів що в тебе або психологічна травма через батьків, або ти сирота.
Але він не помічав щось дивного в твоїй поведінки, яку можно було б очікувати, якщо в тебе реально травма.
Тому він вирішив що ти сирота.
Ви довго,мовчки обіймалися. Поки ти не заснула.
Взявши тебе за руку він поклав тебе на канапу.
____________________________
Йому дуже шкода тебе.

Біларусь
Вона це випадково дізналася він росії. Вона відчула іспанський сором, за росію та його слова.
Вона позитивно, бо вважає що ти доволі цікава та приємна особистість.
Тому поки ніхто не бачить, вона тихо підійшла до тебе.
- Мне вельмі шкада цябе, ты вельмі моцная раз перажыла гэта, - сказала Беларусь сильно обійнявши тебе.
Ти була в шоці, тому нічого не відповіла.
- Не звяртайце ўвагі на Расею, не слухайце яго - на останнє сказала дівчина.
Після цих слів вона пішла.
_____________________________
Їй шкода тебе

УПА
Він випадково підслухав вашу розмову з Україною, але вирішив не втручатися в її.
Але через декілька годин після розмови з Україною.
Він підійшов до тебе і обійняв зі спини.
- Я випадково підслухав вашу розмову з Україною...- бандеровець трохи промовчав, - нажаль я вмію підтримувати, але мені дуже шкода тебе...
Ви ще декілька хвилин обіймалися. Поки УПА не пішов по своїм справам.
___________________
Йому шкода тебе

Реакція по кантріхумансWhere stories live. Discover now