Реакція на те що І/п дізнався, що Т/і кохає його/її.
Україна
Ви гуляли по парку, розмовляючи на різні теми. Ви багато посміхалися та сміялися. Ти повністью разслабилась, в даний момент тебе вгазалі нічого не хлилювало, тож ти випадково проговорила свій маленький секрет.
- Господи, Україно ти б знав як я тебе кохаю, - тільки через секунду до тебе дійшло, що сказала, твоє обличчя сильно почервоніло немов зрілий помідор, в цей момент тобі хотілося просто зникнути з обличчя землі, щоб тебе нікто не бачив.
Після твоїх слів щоки України сильно почервоніли. Чоловік взяв твої руки в свої, дивлячись тобі прямо в очі, від чого ти ще більше почервоніла.
- Т/і... це правда? - з надієї та посмішкою спитав хлопець, дивлячись тобі прямо в очі.
- Та...- ти не втига договорити як тебе перебив поцілунок України.
Це був приємний, ніжний, довгочікуваний поцілунок. Україна не сильно покусував губи, що приносило вам обом неймовірні відчуття. Ви насолоджувалися цим моментом, здавалось що це могло тривати вічно, але повітря не вічне, тож ви мусили розірвати поцілунок.
Тепер ви зустрічаєтесь, вітаю)
Японія (чол)
Це був теплий, осінній вечір, ти з Японією сиділи на підлозі, дивилися аніме на проєкторі, оба були накриті ковдрою, ти вже була сонною, але ти дуже хотіла дізнатися, що буде далі тож поклала свою голову на плече чоловіка.
Від цього жесту Японія трохи почервонів, але ти цього не помітила. Ви продовжили дивитися аніме серіал. Ти й не помітила як заснула на його плечі, Японія це не відразу помітив що ти впала в царство Морфоя тож він продовжив дивитися аніме, але через декілька хвилин Японія помітив що ти спиш, запитавши тебе що ти думаєш про нового персонажа, що з'явився у серії. Але не отримавши відповідь, він зрозумів що ти вже дивишся сон, а аніме.
Чоловік взяв тебе на руки та поклав на ліжко, накривши тебе ковдрою. Поцілував тебе у лоба, прохи почервонів від своїх дій.
- Японія-кун, я тебе кохаю, - крізь сон сказала ти.
Обиччя Японії почервоніло, воно стало немов зрілий помідор.
- Я тебе теж кохаю, Т/і...- тихо сказав хлопець.
Японія вимкнув аніме, та почав думати про цю ситуацію червоніючи. Завтра вранці ви про цей випадок поговорите.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Реакція по кантріхуманс
FanfictionПані та панове, ви коли небудь бачили реакції по кх українською? Ні? Тож, вітаю, це перша реакція по кх українською! ( Сподіваюсь, я не кину її через 0.5 секунд) 1 розділ це мої хетканони, тож пишіть закази, будь ласка, любі мої.