Занадто банально, але кого це хвилює?
Реакція на Т/іУкраїна
- Вона моя подруга , доволі приємна дівчина, є про що поговорити, я люблю гардувати з Польщею та Т/і - сказав хлопець, він трохи почервонів, - та й взагалі вона доволі файна людина, якщо честно, мені хочеться більше часу проводити з нею...
( Він тільки хорошої думки до тебе. Ви краще друзі, в може і більше?)росія
- Сууука, да пошла она на хуй, хохлиха, тусуется с этой недо-страной Украиной, два сапога пара, блять, - агресивно сказав хлопець, запаливши цигарку, - та пошли они на хуй, причем оба.
( Чи варто тут щось казати? Він ненавидить тебе )Японія (ж)
- Ооооо, вона дуже мила! Полюбляє разом дивитися аніме, - радісно сказала та, - до речі, вона одна з перших хто читає мої чернетки з майбутніх манг, а ще вона надихає мене щось робити! А також вона завжди мене підтримує! А також...
О господи, вона буде півгодини перечислять прикметники які на її думку підходять тобі.
Вона обожнюю тебе, для неї ти найкраща подруга.Японія ( ч )
- Я її знаю тільки через свою сестру, вони подруги, Т/і часто приходить до нас в гості, як я знаю вона теж цікавиться аніме, - сказав він, поправивши окуляри, - проте не так сильно як моя сестра, що не може не тішити. Аби вона поводила себе як і моя сестра, то я б не вижив.
Японія трохи промовчав, але потім продовжив.
- Якщо честно, мені б хотілося познайомитись з нею...
( Симпатія щодо тебе. Ти йому цікава, проте він соромиться, але не хвилюйтся, він скоро знайде спільну тему для розмови. )Польща
- Вона наша спільна коліжанка з Україною, ми часто разом гуляємо, спілкуємося. Обожнюю з нею грати в приставку, або дивитися фільми, доволі цікава особистість, - сказала посміхнувсь пані, - до речі, як на мене з цих обох вийшла б файна пара.
Сказала панянка підморгнувши.
( Вона любить тебе, як подругу, любить з тобою проводити вільний час.)УПА
- Щодо Т/і ми з нею знайомі, інді можемо разом з нею та Україною погуляти, або попити в кафе чай, - сказав повстанець, - рідко можемо одні гуляти, але то дуже рідко.
( Він хорошої думки щодо тебе )
ВИ ЧИТАЄТЕ
Реакція по кантріхуманс
FanficПані та панове, ви коли небудь бачили реакції по кх українською? Ні? Тож, вітаю, це перша реакція по кх українською! ( Сподіваюсь, я не кину її через 0.5 секунд) 1 розділ це мої хетканони, тож пишіть закази, будь ласка, любі мої.