Історія:
На конфереції, сидячи за великим круглим столом, Т/і та Штати сперечалися. А інші країни спостерігали за цим.
- Та трасця, США, ти з глузду з'їхав? - почала лаятися ти на чоловіка, вставши зі стулу, - лярво, припини спересатися зі мною та проанолізуй цю ситуацію, ти не правий!
США хотів тобі ще щось сказати, але Великобританія поклав йому руку нплече.
- USA, you are wrong, - сказав Великобританія строго дивлячись в обличчя американця.
США хутко прибрав руку Великобританії, той почав анолізувати ситуацію, зрозумівши що Т/і має рацію, Штати сів за свою місце з недовольним обличчям .
- Oh shit...- тихо сказав чоловік, - Agr, in this situation you are right!( Агр, в цій ситуації ти права) - не охоче додав США
США
З одного боку він визнає що ти права, але він теж хоче буде правим,причому завжди.Що ж тепер він ввжає тебе більш розумнішою ніж він раніше думав, але тепер ти почала його трохи дратувати А ще на його думку, Т/і заганьбали його на конференції.
Великобрітанія
Непомітно для всіх він прохи посміхнувся, йому сподобалось що ти поставила того на місце. Хоч він й добре ставиться до американця, але інколи дії США дратують його. Та й до себе він підкреслив той факт, що ти кмітлива й вмієш анолізувати ситуацію.Його повага до тебе підросла.
Україна
Після зборів, коли майже всі вже пішли додому, та й ти вже збиралась покинути приміщення. Але тебе зупинив Україна.
- Гей, Т/і, - крикнув чоловік посміхнувшись.
Почувши голос друга, ти запинались й привіталася з другом.
- Це було круто, - сказав Україна похлопавши тебе по плечу.
Біларусь
Вона трохи була здивована що ти така уважна, Т/і зовсім не посоромилась й почала сперечатися з США, але вона ненаважилась тобі нічого не сказала. Тепер вона тебе поважає ще більше ніж раніше, ніж раніше.
Коли Т/і вже пішла, вона дивилася тобі вслід посміхнувшись.
- Гэта было крута...- тихо сказала вона.
росія
Він був в шоці що ти поставила "пендоса" на місце, але так як він не сильно тебе полюбляє, він ніколи в житті не зізнається що ти круто поставила США на місто. Але ваші відносини не сильно змінилися
Канада
Ти стояла біля кулера з водою, думавши про своє.Аж раптоп ти відчула чужу руку на своєму плечі.Ти трохи здригнулася. Повернувшись ти побачила Канаду. Та ти трохи заспокоялась.
- Ох, вибач, Т/і, - сказав канадець трохи посміхнувшись, - ти молодец, ти дуже влучно підмітила помилку США.
- Дякую, - сказала ти посміхнувшись.
- Ти головне не хвилюйся, США подуюється, а потім забуде це, - сказав чоловік.
Японія (ж та м)
Як тільки Т/і покинула будівлю, вона почула голос своєї коліжанки.
- Т/іііі! - пролунало позаду тебе.
Ти трохи посміхнулась, аж раптом тебе сильно обійняли, так сильно що ти майже не впала. Трохи посміхнувшись ти обійняла Японію у відподідь. У вашу сторону непоспішаючи шов її брат, помітивши твій погляд на собі той трохи почервонів, але помахав рукою.
- Т/і це було просто неймовірно! - натхненно сказала дівчина, дивлячись тобі в очі посміхаючись, - ти така молодец! США був таким лютим я це помітила, так йому й треба! А то поводить себе немов він лідер та експерт усьму!
- Вона так рада цьому, бо нещодавно вона увімкнула йому аніме, яке США не дуже й сподобалось. Тепер вона кожен раз рада коли у Штатів поганий настрій, - сказав хлопец дивлячись на сестру як на ідіотку, - сестро, то вже реально дитячий садочок так себе поводити.
Твоя подруга відразу відлипла від тебе та люто подиввилася на брата.
- ЩО? - розгнівано спитала дівчина, - та я дуже сильно старалась над цим аніме! Виділила багато грошей на нього, а цей виродок сказав, що аніме таке собі та він бачив покраще, - вже трохи сумно сказала та.
Старший тихо зітхнув, поклавши руку на голову сестри він трохи потелипав її волосся.
- Та, може ти й маєш рацію, - сказав чоловік, по ньому було видно що сваритися з сетрою в нього не було бажання, - до речі, мала права, ти й справді молодец. Ти дуже кмітлива, а це дуже добра і корисна риса.
Крим
( давайте ми уявемо що вона це почула від когось )
Дівчина несподівано підбігла до тебе, вона міцно обійняла тебе за талії.
- Т/і, я чула що ти поставила США на місце, - в захваті сказала дівчина, - до речі, а можеж детальніше розповісти про цей випадок? Будь ласочка, мені дуже цікаво, - її дуже зацікавила ця історія, тому вона й запитує.
_____________________________________________
Реакція дуже коротка. Вибачте будь ласка 🙏
ВИ ЧИТАЄТЕ
Реакція по кантріхуманс
Hayran KurguПані та панове, ви коли небудь бачили реакції по кх українською? Ні? Тож, вітаю, це перша реакція по кх українською! ( Сподіваюсь, я не кину її через 0.5 секунд) 1 розділ це мої хетканони, тож пишіть закази, будь ласка, любі мої.