Реакція 5

400 14 22
                                    


Реакція на те що Т/і випила та почала приставати до І/п.

І/к - ім'я країни

Персонажи: Україна (м), УПА(м), США(м),Великобританія(м), Японія (м,ж), Польща(ж), Франція (ж) 

Тепер це стандартний набор країн які будуть в реакціях ( я тут недала Білорусь, та Крим, бо я не придумала, вибачте. А росію я просто не хочу додавати  )

Пред.історія:

Т/і знаходилась в барі, так як сьогодні був вихідний ти вирішила трохи випити, раслабитися так би мовити. Так один стакан пива швидко перетворився на другий, третій і якось так вийшло що Т/і вже сиділа попиваючи 12 стакан пива, ти вже була п'яна в гімно, але ти поводила себе більш меньш адекватно. (як тобі здавалось)

Сидячи за барною стойкою ти почала розповідати трохи прикращенні історії з твого життя здивованому барману. 

- Ну так ось, трасця, а я йому кажу "ти що зовсім з глузду з'їхав?" - сказала ти попиваючи  ще пиво.

Барман мовчки слухав тебе, він був в маленькому шоці від того що така "тендітна" дівчина, може пити на як чоловік. Але Т/і була не едним клиєнтом в барі, тому офіціант  змушений був покинути дівчину.

Т/і стало трохи нудно було пити  без компанії. Тому їй на думку спала файна ідея, покликати І/к. Посміхнувшись своїй ідеї, вона дістала телефон, та зателефонувала країні.

- Вітанечко~, І/к, іди в наш улюблений бар ~ Тут так файно~ хех, - по голосу було зрозуміло що дівчина п'яна.


Україна

- Та, Т/і, я вже іду, - радісно відповів Україна, - скоро буду, ти головне не випий там весь алкоголь, - в жарт сказав чоловік.

Поклавши трубку він швидко зібрався та побіг в бар, йому повезло жити біля закладу. Україна сам був не проти хорошо випити в файной компанії на віхідних. Увійшовши в бар, українец відразу ж помітив тебе та сівши біля тебе він дружелюбно привітався з тобою, на що він отримав трохи вульгарну відповідь від дівчини.

Обличчя України почервоніла, немов зрілий помідор, але він сприйняв твій підкат як жарт, тому він "відшутився" в такому ж стилі.

- Йой, а ти зна, я то не проти~ - в жарт сказав українец грайливим голосом, посміхаючись.

Реакція по кантріхумансWhere stories live. Discover now