Στήριγμα

138 0 0
                                    

2 μήνες αργότερα

   Τους επόμενους δύο μήνες, η Ασημίνα παντρεύτηκε  τον Πέτρο και μένανε μαζί  . Ήταν όμως δυστυχισμένη, ο Πέτρος την χτυπούσε , την έβριζε και την είχε μόνο για να του κάνει τις δουλειές του σπιτιού. Της έλειπε η στοργή του Νικηφόρου.
  Ένα απόγευμα ο Πέτρος γύρισε από την εφημερίδα. Ήταν μεθυσμένος πήγε στην κουζίνα και είπε στην Ασημίνα .
Π: Γυναίκα ! Βάλε φαΐ !
Η Ασημίνα τώρα πια τον φοβόταν, οπότε δεν απάντησε και έβαλε φαγητό. Ο Πέτρος, όταν είδε τον αρακά , έπιασε το πιάτο και το έριξε κάτω. Έπιασε την Ασημίνα από τον καρπό και άρχισε να της φωνάζει.
Η Ασημίνα δεν άντεχε άλλο. Το ίδιο βράδυ μάζεψε τα πράγματά της , όταν ο Πέτρος κοιμόταν και έφυγε κρυφά. Έτρεχε μέχρι που απομακρύνθηκε πολύ τότε πήγε κάτω απ'το σπίτι του Νικηφόρου και χτύπησε την πόρτα. Ο Νικηφόρος άνοιξε . Χάρηκε τόσο πολύ όταν είδε την Ασημίνα, αλλά σοβάρεψε όταν είδε τα χτυπήματα στο πρόσωπο και στο σώμα της .
Ν: Α-Ασημινα, ποιος σε χτύπησε; Ποιος σε έκανε έτσι πριγκίπισσα μου.
Α: Ο-ο Πέτρος, α-απο τότε που παντρεύτηκα με τον Πέτρο δεν είναι όπως παλιά...
Ο Νικηφόρος την διέκοψε.
Ν: Έλα , έλα αγάπη μου. Μπες μέσα . Κάθισε , να σου φέρω λίγο νερό;
Α: Ε-ευχαριστω .
Ο Νικηφόρος έφυγε και πήγε μέσα , σε λίγο ήρθε με ένα ποτήρι νερό στο χέρι .
Ν: Ορίστε , πες μου;
Α: Ε-ευχαριστω.
Η Ασημίνα ήπιε λίγο νερό και άρχισε να εξηγεί όλα όσα είχαν συμβεί τους τελευταίους μήνες . Ο Νικηφόρος αγριεψε.
Ν: Θα τον σκοτώσω . Φαίνεσαι κουρασμένη , έλα , πήγαινε μέσα σε όποιο δωμάτιο θες και ξάπλωσε. Να ξεκουραστείς και αύριο θα πάμε στην αστυνομία. Εντάξει;
Α: Ο-οχι , όχι αστυνομία. Σε παρακαλώ.
Ν: Καλά , θες να κάνεις ένα μπάνιο; να χαλαρώσεις .
Α: Όχι ευχαριστώ, απλά να πάω να ξαπλώσω λίγο .
Ν: Πήγαινε στο δωμάτιο της Πηνελόπης, είναι η δεξιά πρώτη πόρτα στον διάδρομο.
Α: Ευχαριστώ... Καληνύχτα.
Ν: Α, και, μπορείς να τακτοποιήσεις τα πράγματα σου , στην ντουλάπα.
Α: Εντάξει... Και πάλι ευχαριστώ, καληνύχτα .
Η Ασημίνα πήρε την βαλίτσα και πήγε μέσα την άνοιξε και βρήκε την πιτζάμα. Κοιταχτηκε στον καθρέφτη και δάκρυσε , έπειτα ξάπλωσε . Δεν μπορούσε να κοιμηθεί, στριφογύριζε στο κρεβάτι της όλο το βράδυ, σε λίγο αποκοιμήθηκε , αλλά και πάλι ο ύπνος δεν την ήθελε σήμερα. Όλο έβλεπε εφιάλτες και πετάγονταν στο κρεβάτι.
Το πήρε απόφαση, σηκώθηκε και πήγε στο μπάνιο. Πλύθηκε πήρε ένα βιβλίο και έκατσε για να διαβάσει . Ο Νικηφόρος είδε την αναμμένη λάμπα από το δωμάτιο, ανησύχησε και πήγε να δει τι συμβαίνει.
Ν: Δεν έχεις ύπνο ;
Α: Ναι , δεν μπορώ να κοιμηθώ, φοβάμαι.
Ν: Μην φοβάσαι είμαι εγώ εδώ . Δεν θα αφήσω κανένα να σε πειράξει. Κοιμήσου... Θα μείνω πλάι σου. Θα σε προσέχω ...
Α: Ευχαριστώ...
Ψυθιρησε. Και γύρισε πλευρό. Ο Νικηφόρος αποκοιμήθηκε αγκαλιά με την αγαπημένη του, την Ασημίνα του . Ένας γαλήνιος ύπνος τους κυρίευσε. Μέχρι που ο ήλιος βασίλεψε  . Ο Νικηφόρος έπρεπε να πάει στην δουλειά, αλλά δεν ξυπνούσε. Η πόρτα χτύπησε κι τότε ο Νικηφόρος σηκώθηκε. Άνοιξε και τι να δει ένας συνάδελφος του από την Νομαρχία .
Σ: Καλημέρα σας κύριε Σεβαστε.
Ν: Καλημέρα.
Σ: Ο Καλογεράς μας δίνει ρεπό . Δεν ξέρω γιατί.
Ν: Εντάξει... Ευχαριστώ, καλή συνέχεια.
Σ: Καλή συνέχεια.
Ο Νικηφόρος έκλεισε την πόρτα. Και πήγε στην κουζίνα, ετοίμασε πρωινό για εκείνο και την Ασημίνα. Σε κάνα δυο λεπτά περίπου ξύπνησε και η Ασημίνα κάθισε στο τραπέζι που ο Νικηφόρος είχε έτοιμο το πρωινό .
Α: Καλημέρα...
Είπε ήρεμα
Ν: Καλημέρα, κάθισε , φάε ο,τι θες για εσένα τα έφτιαξα όλα . Και μισό λεπτό, να φέρω την ομελέτα γιατί θα μου καεί.
Α: Και ομελέτα, με συγκινεις.
Οι δυο τους φάγαν πρωινό και συζήτησαν για ώρες ώσπου ο Νικηφόρος πήγε την κουβέντα στο σκηνικό με τον Πέτρο.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Αγαπημένη μου Where stories live. Discover now