Κόντευε να ξημερώσει και η Ασημίνα δεν είχε γυρίσει, η αδερφές της την περίμεναν ανήσυχες. Η Ελένη πηγαινοερχόταν όλοι την ώρα πάνω κάτω
Ε: Μα που μπορεί να είναι τέτοια ώρα. Δροσουλα μου , θα περιμένω εγώ , πήγαινε να ξαπλώσεις. Έχεις να πας στην μπουτίκ αύριο.
Δ: Όχι Λενιώ μου. Εσύ πήγαινε. Εγώ δεν έχω ανάγκη από ξεκούραση.
Ε: Άντε καρδούλα μου. Πήγαινε να ξαπλώσεις, εγώ είμαι μια χαρά.
Δ: Λενιώ ... Σε παρακαλώ. Είσαι έγκυος!
Ε: Καλά .
Η Ελένη έφυγε και πήγε να ξαπλώσει. Ώρες αργότερα η Ασημίνα γύρισε.
Δ: Ασημίνα!
Είπε κι την αγκάλιασε σφιχτά.
Δ: Που ήσουν;
Συνέχισε
Α: Είμαι κουρασμένη , άσε με , πάω να ξαπλώσω.
Δ: Καλά ... Θες γάλα;
Α: Όχι, όχι δεν θέλω πάω να ξαπλώσω.
Δ: Καλά , εγώ θα ζεστάνω λίγο γάλα , αν θες θα σου αφήσω δίπλα απ'το κρεβάτι σου.
Α: Εντάξει.
Η Ασημίνα πήγε μέσα να ξαπλώσει, ενώ η Δροσω πήγε στην κουζίνα. Είχε περάσει μια όμορφη βραδιά με τον Νικηφόρο, και ήταν κατακουρασμενη . Φόρεσε το νυχτικό και ξάπλωσε να χαλαρώσει . Σε λίγο η Δροσω ήρθε με μια κούπα γάλα. Της το άφησε δίπλα στο κρεβάτι και ξάπλωσε κι αυτή .
Το επόμενο πρωί, η Ελένη σηκώθηκε πρώτη. Πήγε στον όντα να δει αν ήρθε η Ασημίνα. Ανακουφιστικε όταν είδε την αδερφή της ξαπλωμένη στο κρεβάτι. Βγήκε έξω και πήγε να φτιάξει πρωινό .
Ε: Κορίτσια μου! Σηκωθείτε! Έχετε δουλειές να πάτε !
Η Δροσω σηκώθηκε, και η Ασημίνα μετά από λίγο. Βγήκαν έξω και η Ελένη τις πλησίασε.
Ε: Που ήσουν βρε παλιοκοριτσο χθες !
Είπε και της έριξε ένα χαστουκακι στο μάγουλο, η Ασημίνα κόντεψε να βάλει τα κλάματα. Και απολογήθηκε.
Α: Με συγχωρείς Λενιώ μου δεν ήθελα να σας ανησυχήσω.
Ε: Δεν πειράζει...
Χαμογέλασε
Α: Ελάτε εδώ ...Μείνανε αγκαλιασμενες για λίγο. Και η Ελένη πετάχτηκε.
Ε: Ελάτε να φάμε. Θα κρυώσει. Έβρασα αυγά . Πέντε κάναν σήμερα οι κοτουλες μας .
Α&Δ: Ναι , ναι