Παιδί

116 0 0
                                    

Δ: Ναι Ασημίνα, εγώ είμαι. Κι από εδώ ο γιος μου Σέργιος και ο σύζυγός μου Ανδρεας .
Α: Χάρηκα Ανδρέα , μικρέ εγώ είμαι η θεία σου η Ασημίνα.
Αν: Κι εγώ επίσης Ασημίνα.
Ο Νικηφόρος άκουσε τη φασαρία και πήγε να δει ποιος είναι.
Ν: Δροσω ;
Α: Ναι , η Δροσω μας ,ο γιος της ο Σέργιος, και ο σύζυγός της ο Ανδρέας.
Ν: Χάρηκα πολύ, Δροσω, πόσος καιρός.
Όλοι αγκαλιάστηκαν και κάθισαν στο καθιστικό.
Α: Η Λενιώ ;
Δ: Δεν μπορούσε να έρθει, ο Λάμπρος δεν έχει τελειώσει τη δουλειά. Οπότε δεν μπορούν νεσα έρθουν.
Α: Εντάξει. Τουλάχιστον είναι καλά ;
Δ: Ναι μια χαρά. Σέργιο μου δεν πας μέσα να παίξεις να μιλήσω με την θεία Ασημίνα και τον θείο Νικηφόρο;
Σ: Ναι μανούλα μου. 
Α: Άντε και θα σου φέρω και εγώ λίγα λουκουμακια . Α! Δεν σας ρώτησα, θέλετε καφεδάκι;
Δ: Εμμ. Ναι .
Α: Μικρέ μου, πήγαινε στο δωμάτιο μου θα σε πάει ο θείος Νικηφόρος. Νικηφορε μου πηγαίνεις το μικρό στο δωμάτιο μας ;
Ν: Ναι Ασημίνα μου. Έλα Σέργιο , πάμε .
Ο Νικηφόρος έφυγε με τον μικρό στον διάδρομο. Ενώ η Ασημίνα πήγε στην κουζίνα. Σε λίγο ο Νικηφόρος γύρισε .
Ν: Ο μικρός ξετρελαθηκε με τους μαρκαδόρους που του έδωσα .
Αν: Ναι , ο Σέργιος έχει κόλλημα με την ζωγραφική.
Η Ασημίνα , σε λίγο γύρισε με τους καφέδες . Κάθισε στο καθιστικό και τους πρόσφερε τους καφέδες.
Α: Ορίστε. Δεν μας είπες Ανδρέα με τι ασχολείσαι;
Αν: Ασχολούμαι με το μπουζούκι. Και δουλεύω σε ταβέρνες σε ζωντανή μουσική.
Ν: Α! Πολύ ωραία.
Α: Πω ! Το ξέχασα , έχω να τελειώσω κάτι έγγραφα στην εφημερίδα. Με συγχωρείτε αλλά δυστυχως θα πρέπει να φύγω .
Δ: Εντάξει Ασημίνα μου, δεν πειράζει. Σέργιο! Έλα να χαιρετήσεις τη θεία σου!
Σ: Γιατί δεν θέλω να φύγουμε...
Ολοι τους γέλασαν και η Δροσω του ξανά είπε
Δ: Σέργιε μου , δεν θα φύγουμε καρδιά μου. Απλά η θεία Ασημίνα έχει να πάει σε κάτι δουλειές.
Ο Σέργιος ήρθε και αγκάλιασε την Ασημίνα.
Σ: Η θεία Ελένη μου είπε ότι δούλευες σε εφημερίδα , είναι αλήθεια;
Α: Ναι αγάπη μου, κι αν θες και συμφωνούν κι οι γονείς σου τώρα που θα πάω μπορείς να έρθεις μαζί μου.
Σ: Ναι! Μαμά , μπαμπά να πάω ;
Η Δροσω κοιταχτηκε με τον Ανδρέα
Δ: Να πας αγοράκι μου, απλά μην ζαλίσεις την θεία σου! Να είσαι φρόνιμος .
Σ: Εντάξει μανούλα .
Η Ασημίνα έφυγε να πάει στην εφημερίδα μαζί με τον Σέργιο . Είχε πιάσει δουλειά σε μια μικρή εφημερίδα. Δεν ήθελε να ξαναδεί τον Πέτρο.
Α: Καλησπέρα Αλέξη ! Συγνώμη που άργησα. Απλά γύρισε η αδερφή μου και ξεχάστηκα. Α! Ναι και , δεν σε πειράζει να είναι εδώ κι ο ανιψιός μου. Είναι πολύ ήσυχο παιδί.
Αλ: Όχι καθόλου.
Α: Σέργιο μου , έλα εδώ να σου γνωρίσω τον κύριο Αλέξη
Αλ: Χάρηκα πολύ Σέργιε , θες να πας μέσα να ζωγραφίσεις ;
Σ: Ναι!
Ο Αλέξης εδώ κόλλες και μολύβια στον Σέργιο και τον πήγε μέσα σε ένα γραφείο. Κατόπιν γύρισε και έδωσε ένα χαρτί στην Ασημίνα.
Αλ: Να αυτές είναι οι κυριότερες ειδήσεις της ημέρας. Πήγαινε τις μέσα στα παιδιά και πες στο Άδωνη να βάλει την τέταρτη είδηση στο πρωτοσέλιδο.
Α: Μάλιστα, Εμμ.. εντάξει.
Η Ασημίνα πήρε τα χαρτιά και πήγε μέσα . Μετά από ώρες δουλειάς εκείνη κι ο Σέργιος γύρισαν σπίτι.
Δ: Που ήσασταν καλέ τόση ώρα;
Είπε η Δροσω που άνοιξε τη πόρτα. Ο μικρός άρχισε να διηγείται με ενθουσιασμό τι είχαν κάνει και όλοι τον έβλεπαν και τον καμαρωναν .

 Ο μικρός άρχισε να διηγείται με ενθουσιασμό τι είχαν κάνει και όλοι τον έβλεπαν και τον καμαρωναν

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Αγαπημένη μου Where stories live. Discover now