ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင်... (အပိုင်း၃)⛑⛑⛑⛑⛑

1K 57 0
                                    




ကင်ထယ်အပေါ်VIP Roomကခေါ်နေတယ်သွားလ်ိုက်အုန်း

သူဌေးကျွန်တော်ဒီလိုလူခြင်အနီကပ်ဘယ်သူ့နဲ့မှမတေ​ွဘူးလေး....

ကဲပါကင်ထယ်ရယ်မင်းက်ိုသူ့တိုဘာမှမလုပ်ဘူးလက်လေးဘာလေးကိုင်ရင်တော့နည်းနည်းပေးကိုင်လိုက်ပေါ့...

ကျွန်တော့မလုပ်နိုင်ဘူးသူဌေး....

ဘာလည်မင်းငါ့ကိုအာခံနေတာလာ...မင်းခနွာအခုထိသန့်ရှင်းနေငသးတာငါ့ကြောငိ့လ်ို့မမေ့နဲ့....ယ

ငါ့ကမင်းသူဌေးမမေ့နဲ့မင်းမှာငြင်းပိုင်ခွင့်မရှိဘူးငါ့ကသွားဆ်ိုသွားလိုက်....

ထယ်ယောင်မျက်ရည်တွေပါကျလာတယ်...သူ့ဒီအလုပ်သာလုပ်နေတာ...သူ့ဟာဖြူစင်ဆဲဆိုတာသူ့ကိူသူသိတယ်...

နောက်ပြီသူ့ကမယာလည်မသုံးတက်ဘူး.....

ထယ်ယောင်ကိုယ်လေးကြောက်လို့တုန့်ပြီVIP Room က်ိုရောက်လာတယ်...

Wow.  ငါ့နတ်သားလေးရောက်လာပြီဘဲ....လာထိူင်ပါအုန်းမင်းကိုတဝကြီးချ်စ်ခြင်လို့....

ထယ်ယောင်လန့်ပြီအနောက်ဆုတ်ဖို့အလုပ်တံခါးကိုလော့ချလိုက်တယ်လေ

အလှလေးရယ်...မကြောက်ပါနဲ့မင်းလိုနုနုဖက်ဖက်လေးကိုကြန်းကြမ်းထန်းထန်းမလုပ်ရက်ဘူး....

ဟင်အင်း...မထိနဲ့....ဒီလိုတွေမလုပ်ဘူး....ကျွန်တော်က....

ဟုတ်လာ...အဲဒါတော့မသိဘူး....မင်းနဲ့တစ်ညအိပ်ဖိူ့အတွက်မင်းသူဌေးကိုငွေအမြောက်များပုံအော်းပေးထားရတာ....

အလှလေးရယ်...

သွား....ဟင်အင်း....မလုပ်နိုင်ဘူး....ထယ်ယောင်ထွက်ပြေးဖို့လုပ်ထယ်ယောင်ကိုလုံးလေးက်ိုမချီပြီကုတင်ပေါ်ပစ်ချလိုက်တယ်...

တောင်ပန်ပါတယ်..ကျွန်တော်ကိုဘာမှမလုပ်ပါနဲ့....ဟီဟီ...တောင်ပန်ပါတယ်...ကြောက်လို့ပါ..

ထယ်ယောင်လက်လေးနှစ်ဖက်ချီပြီတောင်းပန်နေတယ်..

အေ...မင်းကိုငါ့ငွေတွေအမောက်ပုံပေးထားပြီမှလွတ်ပေးရမှာလာ...မင်းလေးကလေးငိုနေတာကိုလှလွန်းနေတာမလွန်လွန်းဘူးလာဟင်...

ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင် (Taekook) Bl Jk&TaeWhere stories live. Discover now