ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင်.... (အပိုင်း၄)

736 42 0
                                    



2နှစ်ခန့်ကြာသော်....ထယ်ယောင်မှာအခုဆိုသမီးလေး1နှစ်သမီးလေးနဲ့ဖြစ်နေပြီ ...ဂုဂီနဲ့ရတာ....

ထယ်ယောင်ကကလေးရနိူင်သူ့တစ်ယောက်ဆိုတော့.....

ဂျွန်....ဂျွန်ရေ....

လာပါပြီဗျား.....ဘာများအမိန့်ပေးစရာများရှိလို့လည်ကျွန်တော်ရဲ့တစ်ဉီးတည်းသခင်...

ဟီ...ဟီ...ထယ်ယောင်ရီလိုက်တယ်...

ဂျွန်ကတော့လေးတကယ်ဘဲထယ်ကိုများလာနောက်နေတယ်....

နောက်ပါဘူးဗျား.....အမှန်ကိုကျွန်တော်ရဲ့သခင်ဘဲကို....ယ

ဟုတ်ပါပြီ...အခုလေးသမီးအတွက်နို့မှုန့်ကုန်နေလိုထယ်သွားဝယ်မလို့နောက်ပြီ...
စျေးမှာလိုအပ်တာလေးတွေပါဝယ်ခဲ့မယ်...

ဂျွန်ရောဘာမှာဉီးမလည်....

ဂျွန်အတွက်မလိုပါဘူး....ထယ်အတွက်သာလိုအပ်တာတွေဝယ်ခဲ့ရောပိုက်ဆံချွေတာသုံးစရာမလိုဘူး.....

ကျွိုကျတာစားပွီကွိုကျတာဝယျခဲ့ဟူတျပွီလာ....

ဟုတ်ကဲ့ဂျွန်...ကျေးဇူးဘဲနော်....မွ...ချစ်တာ....

ပြွတ်....ဂျွန်ကပိုတယ်.....

ရား.....ဒီနေ့မင်းတို့လင်လင်Roတာထိုင်ကြည့်ရမှာလာငါ့တို့နှစ်ယောက်က...

ကြည့်သင့်တယ်.....ချန်ရေ...ကြည့်သာကြည့်ဇာက်ကားတွေထဲမှာဆိုဒါဟာကောင်းခန်းဘဲ....

ကျန်...မင်းအဲကြောင့်လင်ရောမိန်းမပါမရတာနှာကအရမ်းဘူးတာ....

ချန်ရယ်ကိုယ်ကမရတာမဟုတ်ပါဘူး..ချန်လေးအချစ်ကိုစောင့်နေတာပါ....

အော့....ရား...ကျန်မင်းသေခြင်နေပြီလာ....

ဟေ့ကောင်တွေသက်ခြင်ရင်နောက်မှသက်ငါ့ယောကျားကိုခြံဝထိသွားပို့အုန်းမယ်...

လာထယ်....ဟီ....ဂျွန်သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်ကအရမ်းရီရတယ်နော်....

အဲနှစ်ကောင်ကအဲလို့ဘဲပြီးရင်ချစ်တာမှလည်တုန့်နေရော..တွေရင်ကိုက်..

ဂျွန်လိုက်မပိုနိုင်တဲ့အတွက်တောင်းပန်ပါတယ်...

အော်ဂျွန်ရယ်....ဂျွန်ကအလုပ်များနေတာလေး...တောင်းပနိစရာမလိူပါဘူးထယ်နားလည်တယ်....

ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင် (Taekook) Bl Jk&TaeWhere stories live. Discover now