ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင်... အပိုင်း၁၈

677 39 0
                                    



ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင်..... (အပိုင်း၁၈)

ရား.....ဂျွန်ဂျောင်ကု....

လာပါပြီ ထယ်ရယ်...ဘာဖြစ်လို့လည်ဟင်...

ဘာဖြစ်ရမှာလည်သမီးSoloကိုကျောင်းသွားပို့ဖို့က်ိုဘာတွေအဲလောက်ပြင်နေရတာလည်....

တော်တော်ကြာနေပြီ...

ငါ့မှာတော့ကိုယ်ဝန်ကြီးမပေါ့မပါးနဲ့...မင်းတျု့စားဖို့ချက်နေရတာ....

မင်းကတော့အလှတွေပြင်လို့...

pov..အဲဒါဘဲကြည့်ကြပါ.....မချက်ပြုန်ဖို့တားလည်မရဘူးအရမ်းကိုခေါင်းမာတယ်...

အဲကိုယ်ဝန်ရကတည်းကကျွန်တော်က်ိုရှာတဲ့ပြသာနာတွေတက်ပြီသာနာထောင်ကြည့်တော့...

ချစ်ရသူ့ဆိုတော့လည်ဘယ်လို့နေနေချစ်ဖို့ကောင်းနာတော့အမှန်ပါ....

ဒေါသထွက်ပြီရန်တွေနေတာလေးကိုက....ရက်ရက်စက်စက်ကိုအဲနှုတ်ခမ်းကိုအပြစ်ပေးခြင်နေပြီ...

ဒါပေမဲ့လည်မလုပ်ရဲဘူး...ဆံပင်မွှေတွေနှုတ်ခံရလွန်းလို့ခေါင်းလည်ကြိတ်စပ်နေပြီ...သူ့ကိုနည်းနည်းလေးတောင်အထိမခံတော့ပါ.....''

ရား...ဂျွန်ဂျောင်ကု...ငါ့မင်းကိုပါစပ်ကမြှုပ်ထွက်တော့မယ်ပြောနေတာ....

မင်းကရပ်ပြီမတ်တပ်သေနေလာ...ဘယ်ကောင်မအကြောင်းကိုတွေးပြီပြုံးစိနေရတာလည်...

ေအ...မင်းကောင်မကိုလုံခြုံအောင်ထားနော်မဟုတ်လို့ကတော့အဲဟာမကိုဆံပင်တစ်ပင်မှနကျန်အောင်အကုန်ဆွဲနှုန်ပြီ....အရေခွံခွာပစ်မယ်...

ယောက်မတစ်ချောင်းကိုင်ပြီဂျောင်ကုကိုနှုတ်ခမ်းလေးထော်ကာရန်တွေနေတဲ့အိမ်ရှင်ထီးလေး......

အား...ကျွတ်....ကျွတ်...ကောင်မလေးတို့ရေ...
ဟောဒီကဂျောင်ကုကိုတော့လာမပတ်သက်မိစေနဲ့..ငါ့ယောျာ်းကိုယ်ဗိုက်ပူလေးကဆံပင်နှုတ်ပြီအရေခွံခွာမယ်တဲ့.....

ရား....
နောက်မနေနဲ့....ဘယ်မှာလည်သမီး....

လာပြီPp...သမီးပြီးပါပြီPpရဲ့....

၃နှစ်ကျော်သမီးလေးကထယ်နဲ့အရမ်းတူပြီအရမ်းလည်လှပါတယ်...

ဂျောင်ကုတို့အခုကတည်းကရင်လေးနေပြီ...ထယ်နဲ့သိပ်တူတဲ့သမီးလေးက်ိုစိတ်မချရ....ကိုယ်ဗိုက်ပူလေးက်ိုလည်....စိတ်မချဘူး....

ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင် (Taekook) Bl Jk&TaeWhere stories live. Discover now