ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင်.... (အပိုင်း၄)

276 6 0
                                    






2ႏွစ္ခန့္ၾကာေသာ္....ထယ္ေယာင္မွာအခုဆိုသမီးေလး1ႏွစ္သမီးေလးနဲ႕ျဖစ္ေနၿပီ ...ဂုဂီနဲ႕ရတာ....

ထယ္ေယာင္ကကေလးရနိူင္သူ႕တစ္ေယာက္ဆိုေတာ့.....

ဂြၽန္....ဂြၽန္ေရ....

လာပါၿပီဗ်ား.....ဘာမ်ားအမိန့္ေပးစရာမ်ားရွိလို႔လည္ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕တစ္ဉီးတည္းသခင္...

ဟီ...ဟီ...ထယ္ေယာင္ရီလိုက္တယ္...

ဂြၽန္ကေတာ့ေလးတကယ္ဘဲထယ္ကိုမ်ားလာေနာက္ေနတယ္....

ေနာက္ပါဘူးဗ်ား.....အမွန္ကိုကြၽန္ေတာ္ရဲ႕သခင္ဘဲကို....ယ

ဟုတ္ပါၿပီ...အခုေလးသမီးအတြက္နို႔မႈန့္ကုန္ေနလိုထယ္သြားဝယ္မလို႔ေနာက္ၿပီ...
ေစ်းမွာလိုအပ္တာေလးေတြပါဝယ္ခဲ့မယ္...

ဂြၽန္ေရာဘာမွာဉီးမလည္....

ဂြၽန္အတြက္မလိုပါဘူး....ထယ္အတြက္သာလိုအပ္တာေတြဝယ္ခဲ့ေရာပိုက္ဆံေခြၽတာသုံးစရာမလိုဘူး.....

ကြၽိုက်တာစားပြီကြိုက်တာဝယ်ခဲ့ဟူတ်ပြီလာ....

ဟုတ္ကဲ့ဂြၽန္...ေက်းဇူးဘဲေနာ္....မြ...ခ်စ္တာ....

ႁပြတ္....ဂြၽန္ကပိုတယ္.....

ရား.....ဒီေန႕မင္းတို႔လင္လင္Roတာထိုင္ၾကည့္ရမွာလာငါ့တို႔ႏွစ္ေယာက္က...

ၾကည့္သင့္တယ္.....ခ်န္ေရ...ၾကည့္သာၾကည့္ဇာက္ကားေတြထဲမွာဆိုဒါဟာေကာင္းခန္းဘဲ....

က်န္...မင္းအဲေၾကာင့္လင္ေရာမိန္းမပါမရတာႏွာကအရမ္းဘူးတာ....

ခ်န္ရယ္ကိုယ္ကမရတာမဟုတ္ပါဘူး..ခ်န္ေလးအခ်စ္ကိုေစာင့္ေနတာပါ....

ေအာ့....ရား...က်န္မင္းေသျခင္ေနၿပီလာ....

ေဟ့ေကာင္ေတြသက္ျခင္ရင္ေနာက္မွသက္ငါ့ေယာက်ားကိုၿခံဝထိသြားပို႔အုန္းမယ္...

လာထယ္....ဟီ....ဂြၽန္သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ကအရမ္းရီရတယ္ေနာ္....

အဲႏွစ္ေကာင္ကအဲလို႔ဘဲၿပီးရင္ခ်စ္တာမွလည္တုန့္ေနေရာ..ေတြရင္ကိုက္..

ဂြၽန္လိုက္မပိုနိုင္တဲ့အတြက္ေတာင္းပန္ပါတယ္...

ေအာ္ဂြၽန္ရယ္....ဂြၽန္ကအလုပ္မ်ားေနတာေလး...ေတာင္းပနိစရာမလိူပါဘူးထယ္နားလည္တယ္....

ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင် (Taekook) Bl Jk&TaeWhere stories live. Discover now