ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင်.... အပိုင်း၅

255 8 0
                                    





ဆိုးၿမိဳ႕ဟိုတယ္တစ္ခုမွာမဂ္လာပြဲတစ္ခုစတင္ေတာ့မယ္....

ဂုဂီတစ္ေယာက္အခန္းထဲမွာ....ေရွ႕သြားလိုက္ေနာက္သြားလိုက္နဲ႕ဘာလုပ္ရမွန္းအသိဘူးျဖစ္ေနတယ္ာ....

သူ႕လက္မထပ္နိုင္ဘူး....သူ႕မွာထယ္နဲ႕သမီးေလးရွိေသးတယ္.....

စြန့္စားရမယ္....ဘာျဖစ္ျဖစ္....ထြက္ေျပးရမယ္...ထြက္ေျပးရမယ္...ထယ္ကလြဲရင္ဘယ္သူ႕ကိုမွမယူနိုင္ဘူး...

ဉီးေလး.......

ေအာ္ငါ့...တူဂ်က္...

ဘယ္လို႔ေရာက္လာတာလည္..

မနက္ကျပန္ေရာက္တာ....

ဂုဂီမဂ်လာဆောင်ပြောလ်ိုဲဉီးလေးအိမ်ကနေလှည့်လာတာ....

ေအကြ...ဉီးေလးတို႔လည္အေရးကိစစေၾကာင့္႐ုတ္တရပ္စီစဥ္လိုက္ရတာ...

သားေဂ်ာင္ကုေရာဟိုမွာအဆင္ေျပလာ...ဘာသတင္းမွမၾကားတာ...

အဆက္သြယ္လည္မလုပ္ဘူး....

မအားတာဉီးေလးေရ...ဉီးေလးသားေဂ်ာင္ကုကUsမွာသူ႕ကာမဏီနံပါတ္တစ္ခ်ိပ္ေနတာေလး...

ဟင္....ဟုတ္လာ....ငါ့သားကေတာ့ကြားအရမ္းေတာ္တာဘဲ....

ေတာ္တာေတာ္မေျပာနဲ႕...ဒါနဲ႕ဉီးေလးကြၽန္ေတာဂုဂီေလးကိုသြားေတြအူန္းမယ္...ငယ္ငယ္ကတည္းကမေတြရတာဆိုေတာ့....

ေအေအ....

အေပါက္ကပါက္မွာရပ္ေနတယ္ဂုဂီအေဖကအေၾကာင္းကေတာ့ထွက်ပြေးမှာစ်ိုးလို့ပေါ့....

ဂ်က္လည္သူ႕ညီကိုၾကည့္ဖို႔အခန္းထဲဝင္ေတာ့ျမင္လိုက္ရတာ....

ကတင္းေပါက္ကေနခုန္ဆင္းဖို႔လုပ္ေနတယ္...၅ထပ္ေျမာက္ကို.....

ဂုဂီ...ဘာလူပ္တာလည္ ...

မလုပ္နဲ႕...

ဘယ္သူ႕လည္ခင္ဗ်ားက....

အကိုဂ်က္....မမွတ္မိဘူးလာျပန္ဆင္းခဲ့ေနာ္....

ကြၽန္ေတာ္ဆင္းလာရင္အကိူကကူညီမယ္လို႔ကတိေပး....

ေအေပးတယ္...
ကူညီမယ္....

ဂုဂီဆင္းလာတာနဲ႕ဂ်က္လည္ဂုဂီနားေျပးၿပီ....ဘာလို႔အဲလို႔လုပ္ရတာလည္ဂုဂီရာ....

ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင် (Taekook) Bl Jk&TaeWhere stories live. Discover now