ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင်... အပိုင်း၁၄

726 49 3
                                    

ဂျောင်ကုအိမ်ပြန်ရောက်တာနဲ့ထယ်ယောင်ရှာနေတာ....တွေပါပြီ....အခန်းထဲမှာတစ်ကုပ်ကုပ်နဲ့ဘာတွေအလုပ်ရှုပ်နေမှန်းမသိဘူး....
ဂျောင်ကုခြေသံဖွဖွလေးနင်းပြီ...ခါးကနေဆွဲဖက်လိုက်တာ....ရုန်းပါလေးရော....
ထယ်ယောင်သူ့နဲ့ဂျွန်ရဲ့စေ့စပ်လက်စွပ်လေးကိုဗူးလေးနဲ့သိမ်းထားတာရှာနေတုန်း...
ခါးကနေဆွဲဖက်ခံလိုက်ရတော့....လန်းပြီရုန်းနေတာ...ဘယ်လို့မှမရဘူးအားကြီးလွန်းတဲ့ဒီဂျောင်ကုလက်ထဲငသူ့မလွှတ်ဘူး...
လွှတ်...လွှတ်ပေးပါဂျောင်ကုရယ်...ထယ်မနေတက်လို့ပါ....တောင်းပန်တယ်...အဲလို့မလုပ်ပါနဲ့....
​ပြောလည်ပြောဂျောင်ကုလက်ကိုလည်ဖယ်ခွာ....မရပါဘယ်လို့လုပ်လူပ်...လူမှဟုတ်ရဲ့လာ...
နေတက်အောင်နေရမယ်အခုချိန်ကစပြီမောင်ကိုလုံးဝမစိမ်းနဲ့...မောင်ကနေ့တိုင်းဒီလို့ထွေးပိုက်ထားတော့မယ်....
ထယ်..တောင်းပန်ပါတယ်ဂျောင်ကုရယ်အတင်းမလုပ်ပါနဲ့နော်...ယ
လာပြန်ပြီ လာဂျောင်ကု....ဒီနာမည်ကိုခေါ်ခိုင်ထားလာ....
ဂျောင်ကုထယ်ယောင်ကိုယ်လုံးလေးကိုဆွဲလှည့်လိုက်တဲ့သူ့နဲ့မျက်နှာချင်းဆိုင်ကို...
ဂျောင်ကုဘဲခေါ်နေတဲ့ဒီနှုတ်ခမ်းလေးက်ိုအပြစ်နာနာပေးရမယ်...ပြွတ်ပြွတ်.... ပြွတ်....
အု...အွန်း....ထယ်ယောင်ဂျောင်ကုရင်ဘက်ကိုတွန်းထုတ်တာမရဘူး...
ေဂျာင်ကုထယ်ယောင်လက်လေးကိုသူ့ခါးမှာကိုင်စေပြီနံရံမှာကပ်ကာ....အနမ်းတွေရှည်ရှည်လေးဖန်တီးနေတယ်....
ဝိဥည်ဖြူလေးကကြည့်ပြီ....တစ်ဖက်လှည့်ကာမျက်ရည်လေးကျကာ....
ကိုယ်လက်လွှတ်ပေးသင့်ပြီပေါ့နော်ထယ်...တကယ်တော့ကိုယ်လည်ဝမ်းနည်းမိတယ်...ကိုယ်ချစ်တဲ့ထယ်ကိုဘယ်သူ့ကိုမှမပေးနိုင်အောင်အတ်တကြီးခြင်ပေမဲ့.....
ကိုယ်အတွက်ကဘာမှမဖြစ်နိုင်ဘူးလေးထိတွေခွင့်တောင်မရှိတော့တာ....
ဂျောင်ကုကချစ်တက်နေပြီဘဲ...ဒါပေမဲ့နူးညံပေးပါလာဂျောင်ကုရယ်ထယ်ကနူးနူးညံညံလေးမို့ပါ...
ဂုဂီကအရမ်းတန်ဖိုးထားခဲ့တာပါထယ်ယောင်ကို....ဆေးကြောင့်ဖြစ်ပြီးကတည်းကသူ့မတောင်းဆိုတော့တာပါ....နာကျင်မှာဆိုလို့...
ပါးလေးကိုပွေးဖက်နမ်းရှိုင်တာလေးတွေဘဲလုပ်တာ.....
ဂုဂီလည်အပြင်ထွက်သွားခဲ့တယ်...ဒီမြင်ကွင်းလေးကိုသူ့ဆက်ကြည့်ဖို့အင်အားမရှိဘူးလေး...
ေဂျာင်ကုလွှတ်ပေးတော့...အရမ်းမောနေတဲ့ထယ်ကိုကြည့်ပြ​ီအေသဲယားနေတဲ့ဂျောင်ကု....
ခေါ်....မောင်...ယ
ထယ်ယောင်မခေါ်ဘဲလှည့်ထွက်ဖို့အလုပ်....လက်ကနေဖမ်းဆွဲပြီ....ခေါ်လေးမောင်....ေမာင်...

မောင်...မောင်...မောင်...မောင်...မောင်..မောင်...မောင်...ေမာင်...မောင်...မောင်...မောင်...မောင်...ထယ်ယောင်စစ်သေနတ်ပစ်သလို့ဆက်တိုက်ခေါ်ပစ်လိုက်တာ...ဂျောင်ကုပါစပ်လေးဟပြီကြည့်နေတယ်...
အရမ်းချစ်ဖို့ကောင်းလွန်းနေတယ်လေးရွဲ့နေတာလေးက....မျက်လုံးစုံမှိတ်ပြီအသဲနှုတ်ခမ်းလေးကနေခေါ်နေတာ....
ဟူး....ရပြီလာ...အဲလောက်ခေါ်ခိုင်နေတာ....ထယ်ယောင်မျက်စောင်းထိုးပြီအပြင်ထွက်မယ်လုပ်တော့ဖမ်းဆွဲထားပြန်တယ်လက်ကို..
သေချာလေးခေါ်...မောင်လို့...
ထယ်​ယောင်ဖျားတောင်ဖျားခြင်လာတယ်....။
အချိန်လို့တယ်..ထယ်အတွက်အချိန်ပေးပါဂျောင်ကု...အချိန်တစ်ခုအတိုင်းတာတစ်ခုထိတော့စောင့်ပေးပါအဆင့်သင့်မဖြစ်သေးလို့....ဂျွန်ကိုမေ့ခိုက်ပါနဲ့....အတင်းလုပ်ယူလို့မရဘူး....နားလည်ပေးပါ...
အင်းလေး....မောင့်စောင့်မယ်ဒါပေမဲ့....မောင်န့စိမ်းနေတာမျိုးမကြိုက်ဘူး.....

ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင် (Taekook) Bl Jk&TaeWhere stories live. Discover now