ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင်... အပိုင်း၁၈

256 3 0
                                    







ဆူးမဲ့ႏွင္းဆီဝိုင္..... (အပိုင္း၁၈)

ရား.....ဂြၽန္ေဂ်ာင္ကု....

လာပါၿပီ ထယ္ရယ္...ဘာျဖစ္လို႔လည္ဟင္...

ဘာျဖစ္ရမွာလည္သမီးSoloကိုကျောင်းသွားပို့ဖို့က်ိုဘာတွေအဲလောက်ပြင်နေရတာလည်....

ေတာ္ေတာ္ၾကာေနၿပီ...

ငါ့မွာေတာ့ကိုယ္ဝန္ႀကီးမေပါ့မပါးနဲ႕...မင္းတ်ဳ႕စားဖို႔ခ်က္ေနရတာ....

မင္းကေတာ့အလွေတြျပင္လို႔...

pov..အဲဒါဘဲၾကည့္ၾကပါ.....မခ်က္ျပဳန္ဖို႔တားလည္မရဘူးအရမ္းကိုေခါင္းမာတယ္...

အဲကိုယ်ဝန်ရကတည်းကကျွန်တော်က်ိုရှာတဲ့ပြသာနာတွေတက်ပြီသာနာထောင်ကြည့်တော့...

ခ်စ္ရသူ႕ဆိုေတာ့လည္ဘယ္လို႔ေနေနခ်စ္ဖို႔ေကာင္းနာေတာ့အမွန္ပါ....

ေဒါသထြက္ၿပီရန္ေတြေနတာေလးကိုက....ရက္ရက္စက္စက္ကိုအဲႏႈတ္ခမ္းကိုအျပစ္ေပးျခင္ေနၿပီ...

ဒါေပမဲ့လည္မလုပ္ရဲဘူး...ဆံပင္ေမႊေတြႏႈတ္ခံရလြန္းလို႔ေခါင္းလည္ႀကိတ္စပ္ေနၿပီ...သူ႕ကိုနည္းနည္းေလးေတာင္အထိမခံေတာ့ပါ.....''

ရား...ဂြၽန္ေဂ်ာင္ကု...ငါ့မင္းကိုပါစပ္ကျမႇုပ္ထြက္ေတာ့မယ္ေျပာေနတာ....

မင္းကရပ္ၿပီမတ္တပ္ေသေနလာ...ဘယ္ေကာင္မအေၾကာင္းကိုေတြးၿပီၿပဳံးစိေနရတာလည္...

ေအ...မင္းေကာင္မကိုလုံၿခဳံေအာင္ထားေနာ္မဟုတ္လို႔ကေတာ့အဲဟာမကိုဆံပင္တစ္ပင္မွနက်န္ေအာင္အကုန္ဆြဲႏႈန္ၿပီ....အေရခြံခြာပစ္မယ္...

ေယာက္မတစ္ေခ်ာင္းကိုင္ၿပီေဂ်ာင္ကုကိုႏႈတ္ခမ္းေလးေထာ္ကာရန္ေတြေနတဲ့အိမ္ရွင္ထီးေလး......

အား...ကြၽတ္....ကြၽတ္...ေကာင္မေလးတို႔ေရ...
ေဟာဒီကေဂ်ာင္ကုကိုေတာ့လာမပတ္သက္မိေစနဲ႕..ငါ့ယောျာ်းကိုယ်ဗိုက်ပူလေးကဆံပင်နှုတ်ပြီအရေခွံခွာမယ်တဲ့.....

ရား....
ေနာက္မေနနဲ႕....ဘယ္မွာလည္သမီး....

လာၿပီPp...သမီးၿပီးပါၿပီPpရဲ႕....

၃ႏွစ္ေက်ာ္သမီးေလးကထယ္နဲ႕အရမ္းတူၿပီအရမ္းလည္လွပါတယ္...

ေဂ်ာင္ကုတို႔အခုကတည္းကရင္ေလးေနၿပီ...ထယ်နဲ့သိပ်တူတဲ့သမီးလေးက်ိုစိတ်မချရ....ကိုယ်ဗိုက်ပူလေးက်ိုလည်....စိတ္မခ်ဘဴး....

ဆူးမဲ့နှင်းဆီဝိုင် (Taekook) Bl Jk&TaeWhere stories live. Discover now