16.bölüm

57 8 0
                                    




Cici okumalar

________

Berbat bir 2 gün geçiriyordum. Bay kimin bana söylediklerinden sonra ya ağlıyor yada ağlıyordum.

Çocuklar sürekli ne olduğunu sorsa da cevaplamıyor onları da üzüyordum. Fakat daha ben bile ne olduğunu yeni öğrenmişken onlara nasıl anlatabilirdim ki.

Evet yeni öğrenmiştim.

İki hocanın tuvalette konuşmalarına denk gelmiş ve bay kime iftira atıldığını duydum. Tabi bu iki günü sadece ağlayarak geçirmedim. Tecavüz edildiğini söyleyen kızı buldum.

İlk başta ondan olan biteni dinleyip ondan sonra kanıt olarak gösterdiği fotoğrafı alacaktım. Fakat işler pek planlandığı gibi gitmemişti. Ama kötü sonuçlanmadı. Bütün sorunu halletmiş oldum.

____

4 gün önce

Min seo, bay kim'den uzun zamandır hoşlanıyordu. Hatta bunu o kadar takıntı haline getirdi ki onun çöpe attığı eşyaları bile alıp saklıyordu.

Bu gün ise herşeyi açığa kavuşturmak için bay kim'i arka bahçeye gelmesi için ısrar etmiş hatta ödevler için olduğunu söylemişti. Bay kim geldiğinde ise heyecandan deli gibi titriyordu.

" Seni dinliyorum min seo"

"Hocam ilk başta özür dilerim size yalan söyledim. Fakat ben sizden uzun zamandır hoşlanıyorum"

Boğazını temizleyip devam etti.

" Benimle çıkar mısınız?"

Bay kim ise tepkisiz bir şekilde kızın yüzüne bakıyordu. Onu kırmadan nasıl red edeceğini düşünüyordu.

" Min seo ben senin hocanım. Bunu geçtim sana karşı senin beslediğin şekilde hisler beslemiyorum. Umarım ilerde daha iyilerini bulur mutlu olursun"

dedikten sonra tam gidecekken kız kolundan tutmuştu.

" Ben sizi istiyorum!"

Kolunu kurtarmaya çalışan bay kim kızın canını acıtmadan yapmaya çalışıyordu.

"Min seo daha da uzatmayalım lütfen" kız daha çok sinirlenmesiyle bağırmaya başlamıştı.

" Sizi istiyorum diyorum! Benim olana kadar da durmayacağım."

Bay kim sinirlenmeye başladığını hissettiğinden kızın kolunu tutarak ittirmiş sonra ise tekrardan gitmek için hamle yaparken kızın arkasından sarılmasıyla olduğu yerde kalmıştı.

Kolundan tutup onu bırakmasını sağlayıp önüne dönmüş kollarını sıkarak onu tutmasını engellemişti. Kız ise aklına birşey gelmiş gibi şaşkınca bakıp yaklaştıktan sonra bay kimin dudaklarını boynuna bastırmıştı.

"Ne yapıyorsun"

Bunu hızlı bir şekilde yaptığından bay kim'in çekilmeye fırsatı olmamıştı.

"benim olmuyorsunuz öyle mi? O zaman bekleyin de görün"

Bay kim ne olduğunu anlamadan kız ilerlemiş o ise derin bir nefes almıştı. Fakat min seo'nun arkadaşı bu güzel anı fotoğraflamaktan çekinmemişti.

____

Minseo'nun arkadaşıyla birlikte konuşmasına kulak misafiri olmuştum. Kızın takıntılığı yüzüne bay kim işinden olmuştu. Üstelik kıza fotoğrafları göstermesini istediğimde ise kanıtıda çok gerçekçiydi.

Çünkü bildiğiniz birinde bay kim minseo'nun kolunu kavramış ve çekimden dolayı öpüşüyolarmış gibi gözüküyor. Diğerinde ise minseo'nun boynunda öpüyormuş gibi gözüküyordu.

Bu fotoğraflar müdürü kandırmak için çok iyiydiler.

Fakat ben daha iyiydim.

Kızın arkadaşıyla konuşurken ki halini ses kaydına almıştım.

Sonra ise ne yaptım.

Pıtı pıtı müdüre gidip bunu dinletmiş onun ise ecel terleri döktüğünü gördüm. Beni odadan çıkarıp büyük ihtimal bay kim'i aramıştı.

Şimdi gerisini ise bay kim düşünsün.

____________

Bu çocuğu yemeyekte napak yani

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu çocuğu yemeyekte napak yani

Nasıl hem bu kadar sekşi olup hemde bebek olabiliyo.

naughty boy -taekook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin