Yoongi ile hastaneden çıkar çıkmaz onu kolundan tutup doğum günü kutlamasının yapılacağı yere doğru yürümeye başladım. Hastaneye yakın bir yerde yapılacaktı.
Yoldayken Yoongi birden durdu ve bana baktı " Bir dakika ya biz neyin partisine gidiyoruz sabah sabah." dedi.
Gözlerimi kaçırarak cevap verdim.
" Doğum günü partisi.""Kimin doğum günü partisi." dedi Yoongi dibime sokularak.
"Ay çekil şurdan be. Dibime dibime girdin zaten hava sıcak." dedim onu itekleyerek.
"Lafı bulandırma Taehyung.
Soruma cevap ver." dedi Yoongi"Of tamam be. Jungkook'un bir arkadaşınınmış ama kim bilmiyorum." dedim.
" Ya yeminle bıktım senden ya tanımadığımız insanların arasında ne işimiz var." dedi Yoongi sinirle.
" Ay bizi kaçırıp ormanlık alanda ırzımıza geçip öldürecek halleri yok heralde salak salak drama yaratma burada." dedim.
Her şeyde bir drama queenlik çıkarıyordu başıma.Yoongi'nin konuşmasına fırsat vermeden devam ettim. " Valla öyle ya da böyle geleceksin ,dün söz verdin." dedim.
O da oflaya puflaya beni takip etmeye başladı.
~
Doğum gününün yapılacağı yere gelmiştik.
Abartılı olmayacak şekilde süslenmişti.
Jungkook bizi girişte görüp hemen selam verdi.Ve bize doğru yürümeye başladı."Bu Yoongi zaten instagramdan tanıyorsun." dedim ikisini tanıştırmak için.
Jungkook " Evet evet biliyorum. Sonunda yüz yüze de görüşebildik. Tanıştığıma sevindim." dedi Yoongi'ye dönerek.
Yoongi ise bir öküzden farksız şu cevabı verdi " Hıhı."
Hemen alttan kolunu sıktım .
" Ne sıkıyorsun oramı buramı köpek." dedi Yoongi bana dönerek." Düzgün davransana canım arkadaşım." dedim Yoongi'nin omzunu sıvazlayarak.
Ve kulağına eğilip fısıldadım
" Doğru dur sıçtırtma ağzına burda." dedim.Sonrasında biraz daha haraketlerine düzen verdi. Ama Jungkook'a yan gözle baktığımda gülmemek için zor durduğunu fark edebiliyordum.
~
Tanışma faslı bittikten sonra Jungkook bizi arkadaşlarının yanına götürdü.
Doğum günü çocuğu Jimin 'ni, hepsinin babası gibi duran Namjoon'u instagramdan tanıyordum.Tanımadığım sadece Hoseok vardı. Onunla da tanıştıktan sonra sohbet etmeye başladık.
Havadan sudan, onların nasıl bir araya gelip bir dans grubu kurduklarından konuşuyorduk.
Sonrasında Jungkook bana dönerek "Tae içeride birkaç işim varda bana yardım edebilir misin?" diye sordu.
Bende olumlu anlamda kafamı salladım ve onun peşinden içeri gittim.
Jungkook mini buzluktan pastayı çıkarırken benimle konuşmaya başladı.
" Bizimkileri sevdin mi?" diye sordu." Ben sevdim de senin Yoongi'yi sevdiğini pek sanmıyorum." dedim ve sevmediğine de adım kadar emindim.
"Yo tatlı çocuk." dedi Jungkook. Yalan. Yoongi'nin tatlı olma ihtimali bile yoktu.
" Özellikle Jimin için." dedi. Bende kaşlarımı çatarak " Nasıl yani?" diye sordum.
Jungkook pastaya mumları dikerek "Birazdan anlarsın." dedi ve içerdekilerin yanına doğru ilerledi.
Bende arkasından onu takip ettim.
Ay ay yoonmin'li bir şeyler yazıcam zaten sizde anlamışsınızdır.Neyse bu bölüm çok uzun olmasın diye yarıda bıraktım. Diğer bölümü de yazacağım şimdi.
Orada görüşürüzzzz ✌🏾✌🏾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MYSTERİOUS VİDEO|TAEKOOK
FanfictionGünün birinde telefonumu bir yerlerde kaybettiğim için şükredeceğimi hiç düşünemezdim... Düzyazı Texting Başlangıç=12 Haziran 2022 Bitiş=4 Temmuz 2022