Öncelikle efsaneden başlayalım -sırlar evreni efsanesi- bu efsane 1989 yılında kim sae-byeok adlı yaşlı bir kadının bütün köylülere anlatmasıyla her yere yayıldı.
Yaşlı kadının anlattığına göre;
gece 00:00'dan itibaren sabah 07:00'a kadar dışarıda bir yerlerde bir kapı açılıyor ve bu kapıya bir kez bakan kişiyi cazibesiyle kendine çekiyor."Bu kapıdan girerseniz orası size cennet gibi gelecek ve hiç ayrılmak istemeyeceksiniz, her yeri merak etmeye başlayacaksınız ve yürümeye devam edeceksiniz yürüdükçe gökyüzüne kara bulutlar inecek, ağaçların yaprakları düşmüş olacak, yer kuru bir hâl alacak.
Geri dönmek için arkanızı döneceksiniz ama dönüş kapısını bulamayacaksınız bu yüzden ilerlemek zorunda kalacaksınız ve bir kafe göreceksiniz o kafe size çok tatlı görünecek adeta hayallerinizi süsleyecek, içeri gireceksiniz içeride iki tane çalışan olduğunu göreceksiniz ikiside kadın, çok etkileyici kadınlar size arkaları dönük olacak ve onların yüzünü göremeyeceksiniz olur da göz göze gelirseniz hemen o kafe'den çıkın.
Eğer göz göze gelmezseniz hala yaşamak için vaktiniz var demektir.
İçeri yirmili yaşlarında büyüleyici bir kadın girecek, o kadın çalışanlardan çok daha etkileyici bir kadın.İşte o kadın sizin hayatınızı belirleyecek ya öleceksiniz ya da yaşayacaksınız.
onun adını duyduğunuz an kaçın, o kapıdan girmemiş olsanız bile bu evrende o kadının adını duyduğunuz an kaçın!Lalisa o kadar zengin ki sizi parasıyla bile satın alabilir, o kadar güzel ki neden bu kadar güzelsin diyerek onun ayaklarına kapanabilirsiniz.
Bu yüzden onun adını duyduğunuz an kaçın!
Eğer onu görürseniz göz teması kurmadan kaçın!"Diyor yaşlı kadın. Ve efsaneyi anlattıktan birkaç ay sonra gece 00:01'de evinde ölü olarak bulunuyor.
Kadın öldüğünden bu yana evi koruma altında tutuluyor ayrıca köylüler bu hikayeden çok fazla etkilendiği için köyde 00:00'dan 07:00'a kadar sokağa çıkma yasağı başlatılmıştır ve köyde 7/24 açık olan bir tane market bulunmaktadır, markette aldıklarınızın parasını kendiniz ödüyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐔𝐍𝐈̇𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄 𝐎𝐅 𝐒𝐄𝐂𝐑𝐄𝐓𝐒𓂸 𝑐ℎ𝑎𝑒𝑙𝑖𝑠𝑎
RandomEfsanelerin birinde, sırlar evreni diye bir yer vardı, bu efsane'yi 1989 yılında park seo-byeok adında yaşlı bir kadın ortaya sürmüştü. bu efsanenin doğruluğu kesin değildi ve bu efsaneye kimse inanmıyordu, inanmamakta haklılar mıydı yoksa haksız mı...